První reklama na iPad byla vysílána při Oskarech

8. 3. 2010 | RaTP
Apple na předávání cen filmové akademie představil televizní reklamu, kterou má lákat zákazníky ke koupi svého nejnovějšího produktu - tabletu iPadu. Třicetisekundový spot se snaží ukázat veškeré možnosti, které zařízení má. Apple se rozhodl hrát v případě iPadu na funkčnost, nikoli na emoce. Tento krok byl pravděpodobně vyžádán nutností představit produkt zejména těm, kteří si dodnes nedovedou zcela přesdstavit, v čem tkví jeho přidaná hodnota.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Apple na předávání cen filmové akademie představil televizní reklamu, kterou má lákat zákazníky ke koupi svého nejnovějšího produktu - tabletu iPadu. Třicetisekundový spot se snaží ukázat veškeré možnosti, které zařízení má.
"Apple se rozhodl hrát v případě iPadu na funkčnost, nikoli na emoce. Tento krok byl pravděpodobně vyžádán nutností představit produkt zejména těm, kteří si dodnes nedovedou zcela přesdstavit, v čem tkví jeho přidaná hodnota," uvádí Jan Kessler, reklamní kritik. "Snaží se přesně načrtnout hranici mezi notebookem a tabletem, tak, aby dovedl vymezit svůj segment trhu. Osobně ovšem spot považuji za velmi plochý a nepříliš výrazný. iPad bych si na základě jeho shlédnutí rozhodně nepořídil."

Štítky dokumentu: Mobilní zařízení

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: