Pustit si některá videa bez reklamy nejde. Je zde ale nový způsob, jak je přeskočit.

6. 3. 2012 | BeD
70 % lidí využije možnost přeskočit po několika vteřinách reklamu vysílanou před videem na webu. Budou ochotni opisovat slogany?

Když se chcete na internetu podívat na nějaké video a neplatit za něj, tak se zpravidla nevyhnete nutnému zlu - reklamě. Většinou se dá reklama přeskočit po několika vteřinách. A 70 % uživatelů této možnosti využije. Jestli se zbylých 30 % na reklamu nadšené dívá nebo zrovna kontroluje zprávy v mobilu, není jisté. Ale peníze na takto propagované spoty se pak zdají být vyhozené z okna.

Zajímavá myšlenka se zrodila v hlavách lidí u Solve Media. Už je taky obtěžovaly reklamy před sebekratším videem, na které se chtěli na internetu podívat. Přišli s nápadem, který ale v podstatě pomáhá spíš reklamním zadavatelům.

K přeskočení reklamy stačí napsat do speciálního políčka požadovanou větu. Ale věta to není jakákoliv. Většinou se jedná o reklamní slogan nebo název firmy či produktu. Pro zadavatele reklamy by to mohlo znamenat, že se jejich reklamní sdělení dostanou internetové populaci víc pod kůži.

Jen není zcela jisté, jak se tento nápad bude líbit uživatelům. Někteří si totiž zvládli vybudovat slepotu vůči reklamě na webu a jiní dají spíš přednost jedinému odkliknutí po pěti vteřinách reklamního spotu. Opsat text vyžaduje aktivní účast, což pro většinu lidí představuje zbytečnou námahu. Co by ale mohlo fungovat, je používat reklamní slogany místo CAPTCHA kódů.

Zdroj: www.allthingsd.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: