Rapper baví lidi ve videích parodujících malou výdrž baterií smartphonů

2. 5. 2016 | Jakub Hort
Kvůli malé výdrži baterií smartphonů už padlo mnoho nadávek. Asus tuto situaci ale bere jako příležitost k pekelně rychlému rapu.

Jeden z nejrychlejších rapperů na světě Mac Lethal se spojil se značkou ASUS k propagaci nového smartphonu ZenFone Max. Hlavní devizou tohoto nového telefonu je, v dnešní době nepříliš často vídaná, výdrž baterie 38 dní v pohotovostním režimu.

Kampaň nese název „No Need to Rush“ neboli „Není třeba spěchat“ a je parodií na problémy, které smartphony s malou výdrží baterie způsobují. Celý koncept byl pojat jako natáčení skrytou kamerou a sledování reakcí lidí okolo. V tomto případě se jedná o situaci, kdy se telefon vybije těsně před tím, než Mac dokončí konverzaci s osobou na druhém konci linky.

V prvním případě se nachází v supermarketu a snaží se po telefonu domluvit na ingrediencích, které má nakoupit k večeři. Nezapomene poměrně hlasitě zmínit, že jeho baterie se brzy vybije a rychlostí blesku spustí všechny varianty, jaké k večeři připadají v úvahu. O jídle ale nakonec rozhodne nezodpovězená otázka po přerušení hovoru.

 „Mac napsal text ve spolupráci s naším kreativním týmem,“ řekl pro AdFreak Rob Zuurbier, managing director agentury SuperHeroes New York, díky které tato kampaň vznikla. „Text se vlastně měnil až do poslední chvíle před natáčením, Mac měl tedy dost práce se zapamatováním textu.“

Ve druhém videu se Mac pokouší domluvit se zákaznickým servisem. Extrémní rychlostí popíše, že mu nefunguje kabelovka a neví, co má dělat, aby mohl opět sledovat své oblíbené programy. Svou žádost ale nestihne dokončit včas a bude si tak muset na opravu televizoru pár dní počkat.

V posledním videu si rapper objednává pizzu a je škoda, že ve videu není záběr i na operátora. Jeho zoufalý výraz totiž musel být k nezaplacení. Mac během 30 vteřin popíše, jakou pizzu by rád dostal, výsledek se ale mohl od zadání poměrně lišit, protože stíhat kadenci slov je téměř nemožné. „Zopakujte mi moji objednávku,“ říká Mac operátorovi, aby se ujistil, že mu rozuměl.

 

ASUS se tímto videem trefil do černého. Minutový klip pozitivně zarezonoval sociálními sítěmi a během týdne nasbíral přes 15 milionů zhlédnutí. „Lidé často v komentářích zmiňovali, že ač nejsou fanoušci online reklamy, tak v tomto případě si video i několikrát zopakovali, aby zjistili, co přesně Mac rapuje,“ řekl Zuurbier.

 

Agentura SuperHeroes a ASUS se již dříve spojili v kampani „Modern Birds“, která pomohla zvýšit prodeje produktu ASUS Transformer Book T100 o 30 % a dosáhla 20 milionů zhlédnutí na YouTube a Facebooku.

Zdroj: AdFreak

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.