Reklama na bylinkovou Kofolu je podle Rady pro reklamu neetická

29. 12. 2011 | BVo
Nová reklama společnosti Kofola, ve které má učitelka milostný vztah se svým studentem, je podle Rady pro reklamu neetická. Čeští diváci si na ni stěžovali.

Arbitrážní komise Rady pro reklamu rozhodla, že televizní reklama na nový nápoj extra bylinková Kofola je neetická a nevhodná. Podle odborníků je reklamní spot v rozporu s Kodexem reklamy, ve kterém je uvedeno, že nesmí zobrazovat porušování obecných norem slušnosti a mravnosti.

Na kampaň společnosti Kofola si stěžovalo několik lidí, a to nejen v České republice. Reklama jejíž příběh je postaven na milostném vztahu učitelky a žáka se sloganem „Z bylinek nemůže vzejít nic zlého“ pobouřila také diváky na Slovensku.

Kofola se však brání tím, že reklama, za kterou stojí agentura Kaspen/Jung Von Matt, není ani pobuřující, neetická nebo nemravná. Podle společnosti jsou vtip a nadsázka očividné a rozhodně není jejím cílem jakkoli znevažovat postavení a autoritu učitelů.

Štítky dokumentu: YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.