Rohlík Bistro bude pokračovat. Rohlík se nadechuje k další expanzi

15. 6. 2020 | Petr Michl
Rohlík Bistro bude nadále rozvážet jídlo z prémiových restaurací. V červnu by měl službu rozšířit i do Brna.

Online obchod s potravinami Rohlik.cz v době koronavirového nouzového stavu rozhodně nezahálel. Mimo Suchého Rohlíku se základními potravinami s působností pro celou ČR rozjel například projekt Nakup bezpečně. Tedy platformu s ambici zprostředkovat nákup lidem i v zavřených kamenných prodejnách potravin. Třetí novinka Rohlík Bistro se ve vzájemném srovnání zdála jako projekt s nejmenším dosahem, přesto dostává zelenou i po post-pandemické období.

Rohlík Bistro vzniklo jako logistický pomocník pro restaurační podniky, přičemž se zaměřil na ty více prémiové, které nepovažovaly pomalu chladnoucí jídlo v polystyrenové krabičce dovezené kurýrem jako alternativu ke službě, kterou poskytují u sebe. Rohlík Bistro tak od počátku přišel se zárukou většího uchování chuti jídel jeho šokovým zchlazením, které by mělo uchovat čerstvost až po 5 dnů. I proto se v jeho nabídce objevují podniky jako Alcron, Babiččina zahrada, Eska, Kantýna, Sia, Spojka Karlín, Pasta Fresca nebo V Zátiší.

Nyní Rohlik.cz oznámil, že Rohlík Bistro bude pokračovat. Od června by měly být v nabídce i brněnské podniky. U těch výše zmíněných pražských pochopitelně dovážka do moravské metropole nemůže přijít do 45 minut.

V dovážce jídel z restaurací existuje značná konkurence. Letos se z českého trhu stáhl Uber Eats, stále tu je ale Wolt, Dáme Jídlo a další alternativy, včetně dovážky od samotných restaurací. Rohlík ovšem pravděpodobně s Bistrem sází na to, že dokáže přivést jídlo z prémiovějších restaurací, které u konkurence nenajdete.

Rohlík inovuje a přichází s brandingovou kampaní

Výše nastíněné projekty spuštěné v rekordním čase během nouzového stavu ukazují, že Rohlik.cz dokáže kráčet mílovými kroky. K tomu navíc řídí i svou expanzi, kdy v prosinci 2019 spustil svou službu (pod názvem Kifli) také v Budapešti. I to jsou důvody, proč Rohlik.cz získal hlavní cenu v rámci Zonky Inovation Awards. A zdá se, že s dalším rozšiřováním byznysových příležitostí není konec. „Za nás je to jednoduché - to nejinovativnější, co máme, se budeme snažit přenést do dalších trhů… Tento rok nás čeká Rakousko a příští rok pevně věříme v Německo," prozradil v rámci Zonky Innovation Talku komerční ředitel Rohlíku Olin Novák. 

Mimochodem Tomáš Čupr má být i díky narůstajícímu záběru Rohlíku CEO skupiny, český Rohlik.cz nově povede Petr Pavlík přicházející z vedení Albertu.

Rohlík navíc minulý týden přišel se spotem s názvem „Dobré jídlo, dobří lidé, lepší svět“. Na stopáži 2 minut vypráví takřka pohádkový příběh, který se svou produkční kvalitou může rovnat evropské extratřídě. Na rozdíl od minulých spotů je pryč údernost a rychlost sdělení, na druhou stranu si umíme představit, že aktuální spot má univerzálnější poselství a bude moct být využit na všech zmíněných trzích, kde Rohlík funguje či se tam chystá proniknout.

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.