Roztomilá kampaň vysvětluje, proč jsme díky domácím mazlíčkům tolik šťastní

30. 8. 2022 | Kristýna Vozková, Petr Michl
Pes jako duchovní vůdce a kočka jako antistresový míček? Pojišťovací společnost ManyPets přesvědčuje majitele domácích mazlíčků, že jejich štěstí závisí na jejich čtyřnohých přátelích. A že by si jej měli dobře pojistit.

 

Mohlo by se zdát, že jsme tu my pro ně, opak je ale pravdou. Domácí mazlíčci mají výrazný podíl na naší duševní pohodě a příznivě ovlivňují i naše fyzické zdraví. Pomáhají redukovat stres a jsme díky nim i fyzicky aktivnější. Takže pokud si své štěstí chceme pojistit, měli bychom si pojistit i naše chlupaté miláčky. Právě to je hlavní myšlenkou roztomilé kampaně britské společnosti ManyPets, která nabízí pojištění pro psy i kočky.

Outodoorová reklama vyobrazuje detailní záběry na psí a kočičí čumáky s popiskem, jaký benefit může mazlíček svému majiteli nabídnout. „Zvířata dělají všechno lepší," říká Lucy Jameson, spoluzakladatelka kreativní agentury Uncommon. „Nepřinášejí nám jen radost. Mají také prokazatelně pozitivní vliv na naši duševní a fyzickou pohodu. Ve světě stresu a chaosu jsou domácí mazlíčci důležitější než kdy jindy.“ Kampaň se tak snaží poukázat na důležitost péče o naše nejlepší přátele, která je koneckonců prostředkem k našemu vlastnímu štěstí.  Podložena je studií, kterou značka provedla s 385 majiteli psů a koček, a jejíž výstupy jsou zahrnuty v kreativách níže.

Například 89 % dotázaných uvedlo, že jim jejich mazlíček pomáhá vypořádat se s úzkostí a stresem. Třeba takový chlupatý kočičí antistresový míček”.


Pro některé majitele může být doslova legální drogou"!


Celkem 88 % účastníků průzkumu tvrdí, že jsou díky domácím zvířatům aktivnější. Aby ne, s tak roztomilým osobním trenérem”! 

 

Neuvěřitelných 99 % dotazovaných uvedlo, že se díky mazlíčkovi cítí šťastnější. Že by za to mohl třeba tento vrnící endorfin”? 

 

Až 80 % dotazovaných dodávají domácí mazlíčci více energie. Takový živý a neúnavný „povzbuzovač” funguje lépe než kafe.

 

Dalším 80 % pomáhá zvíře s uklidněním. Kdo by také nebral takového “duchovního vůdce”.  

Ryan Wheaton, globální kreativní ředitel a ředitel značky ManyPets, řekl: „Nikdo nemůže popřít, že vztah mezi domácími mazlíčky a jejich majiteli přináší neuvěřitelné vzájemné výhody. Navzdory tomu může být obtížné vyjádřit, co pro nás domácí mazlíčci skutečně znamenají. Společnosti Uncommon se podařilo zachytit naše pouto přesvědčivým způsobem a zdůraznit neomezené způsoby, jak se o nás naši mazlíčci starají. Mjitelé domácích mazlíčků na oplátku hledají další způsoby, jak udržet své mazlíčky déle šťastné a zdravé, a ManyPets je tu, aby jim toto štěstí zajistil.“

Outdoorovou kampaň bylo možné vidět po celém Spojeném království během léta, nyní je spuštěna také série spotů v televizi a na sociálních sítích. Jejich hlavní představitelkou je žena, která děkuje po úlevném sezení svému terapeutovi. Na jeho židli je v jednotlivých variantách spotu jiný druh psa či kočky.  



Zdroje: La Criatura Creativa, More About Advertising, LBB online

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: