Schovejte svým milým virtuální vajíčko kdekoli na světě a nechte je, ať po něm pátrají

1. 4. 2021 | Eva Dragulová
Připravte svým blízkým virtuální velikonoční překvapení od Cadbury. Schovejte jim ho kdekoliv na světě s pomocí Google Maps a oni ho pak s vaší malou nápovědou mohou vyrazit hledat.

Pomocí aplikace Google Maps Street View ukryjete na jakémkoliv místě na Zemi virtuální vajíčko a pak pošlete hledačům drobnou nápovědu, kde by na ně asi tak mohli narazit, a hon za dokonalým vajíčkem může začít. Máte 2 možnosti: Buď můžete za 15 liber objednat vajíčko ze speciální edice Cadbury Worldwide Hide, které pak „hledač“ fyzicky od Cadbury obdrží, jen co objeví to virtuální, nebo můžete zdarma poschovávat virtuální kousky, které si vaši milovaní uloví třeba na vašich společných oblíbených místech.

Značka Cadbury má v DNA velkorysost, a právě Velikonoce a pandemie jsou tím pravým časem, jak ji projevit. Cadbury brand manager pro Irsko, Maighréad Lynch, si myslí:

 

„Vstupujeme do druhého ročníku naší kampaně ,Show you care, hide it‘, jsme nadšení, že díky hře můžeme propojit lidi po celém Irsku, zejména v této době, kdy jsou fyzická setkání omezena.“

 

Hru Cadbury Worldwide Hide pro Cadbury vytvořila společnost VCCP. Díky špičkovým technologiím tak pro ostatní připravili zážitek, která v lidech vyvolá alespoň trochu velikonoční nálady a soudržnosti. Kampaň ke hře spustili v televizi, na sociálních sítích i na OOH nosičích. 

Chris Birch & Jonny Parker, kreativní ředitelé agentury VCCP, k tomu dodávají:

 

„Jsme nadšeni, že naše hra lidi bezpečně spojuje. Značka Cadbury dlouhodobě synonymem pro Velikonoce. A jsme rádi, že jsme dostali volnou ruku, abychom tuto důležitost přesunuli z offline do online prostoru a do Velikonoc vrátili velkorysost.“ 

Lidé jsou frustrovaní, nemohou cestovat, hromadný lov vajíček letos nehrozí. Hra Cadbury Worldwide Hide jim však může odvést myšlenky trochu jinam, a navíc potěší své nejmilejší, protože jim připomenou hezká místa. A to za to stojí, ne? 

Markéta Kristlová, Senior Brand společnosti Mondelēz, pod niž značka Cadbury spadá, vysvětluje:

 

„Tento rok jsme cítili, že je důležité vytvořit něco, co lidi sblíží, i když spolu teď nemohou být fyzicky. Je v tom velkorysost – najít si čas na to, abychom pro své blízké něco udělali a schovali jim někde malé velikonoční překvapení. Chtěli jsme to provést tak, aby se hry mohl zúčastnit úplně každý. I přes omezení cestování můžete díky hře Cadbury WorldWide Hide při hledání ikonického fialového vejce vidět celý svět, zvláště místa, která pro vás a vaše blízké mají hlubší význam.“

 

Cadbury hru spustilo 9. 3. a fungovala do 29. 3. Tu verzi, ve které schováváte virtuální vajíčko, si však můžete zahrát až do 5. 4. Příjemnou zábavu!

Zdroje: HypebeastNetimperative

 

 

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: