Seznam Tip! nebude jen o hromadných slevách, služba bude spuštěna 1. března

24. 2. 2011 | IKE
O službě Seznam Tip! se původně hovořilo jako o novém konkurentovi Slevomatu. Teď je však jasné, že služba, která se 1. března objeví na titulní stránce Seznamu, má uživatelům přinést trochu víc. Seznam Tip! se má stát formátem, který bude uživatelům nabízet nejen informace o zajímavých slevách, ale také je bude informovat o kulturních akcích, obchodech nebo službách.

Seznam Tip! se objeví 1.  března

O službě Seznam Tip! se původně hovořilo jako o novém konkurentovi Slevomatu. Teď je však jasné, že služba, která se 1. března objeví na titulní stránce Seznamu, má uživatelům přinést trochu víc. Seznam Tip! se má stát formátem, který bude uživatelům nabízet nejen informace o zajímavých slevách, ale také je bude informovat o kulturních akcích, obchodech nebo službách.

„Tip od Seznamu je vlastně takové doporučení od kamaráda, které všichni dobře známe - narazil jsem na prima restauraci, chystám se na výstavu do té nové galerie nebo sháním teď televizi a známý mi doporučil tenhle model,“ definoval službu Petr Král, produktový manažer Seznamu.

Nabídky by neměly být agregovány z jiných serverů. Všechny tedy budou spadat pod kompetenci obchodního oddělení Seznamu. Jestli se mu ovšem podaří najít vhodnou rovnováhu mezi uživatelsky zajímavou nabídkou a výdělečným obchodním modelem, to si v současnosti asi netroufá hádat ani sám Seznam.

Překvapivé totiž je, že přestože se zde nabízí obrovský prostor pro relevantní cílení sdělení, inou než geografickou segmentaci zatím Seznam nechystá. A to by mohlo službu velmi rychle potopit.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: