Na národní den tequily tekla v Los Angeles z fontánek na pití Jose Cuervo Silver

26. 7. 2017 | Petr Michl
V pondělí mohli lidé na třech místech v LA potkat fontánku, z které místo vody tekla tequila Jose Cuervo Silver. Ne nadarmo se její aktuální kampaň jmenuje Tomorrow is Overrated.

V pohádce Dařbuján a Pandrhola teklo v potoku na Kocandě pivo, v pondělí v Los Angeles pak něco mnohem ostřejšího. Značka tequily Jose Cuervo se rozhodla oslavit národní den zasvěcený této mexické lihovině tím, že začne vytékat z veřejných fontánek na pití.

Stříbrná tequila tak prýštila z pítek v nákupním centru Hollywood & Highland, vyhlášeném gay baru The Abbey a na promenádě u Venice Beach.  Tato akce je prodloužením kampaně nazvané Tomorrow is Overrated (Zítřek se přeceňuje). Na jaře k ní byl zveřejněn skvělý apokalyptický spot Last Days.

Odpískat nejen stávající, ale i další den, bylo v tomto případě asi jednoduché jen vytrváním u zdroje po několik minut.

Za tímto stuntem stojí agentura CP+B, která se při její organizaci notně zapotila. Zatímco u některých tiskových konferencí musíte v pozici PR a event manažera odhánět útoky takzvaných holubích letek, nyní  byla na bedrech organizátorů i kontrola toho, aby těm, co se jdou osvěžit bylo více než 21 let. Těch, co fontánky využili, byly prý nakonec stovky.

Některé ze šťastlivců můžete vidět na fototografiích níže.


Zdroje: Adweek, CP+B

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: