SickKids přináší reklamu plnou bojovnosti a odvahy

19. 10. 2016 | Milada Zemanová
Nemocné děti nepotřebují lítost. Jsou to bojovníci, kteří si zaslouží náš obdiv a podporu. Takto žádá o dárcovství ve své netradiční kampani nemocnice SickKids.

Kampaň #SickKidsVS je naprosto odlišná od tradičních charitativních kampaní, nesetkáte se v ní se záběry, které vzbuzují vaši lítost, nečekají vás žádné smutné okamžiky. Hlavní motto kampaně je „Sick is not weak“ (nemocný neznamená slabý, pozn. red.) a naopak se v ní setkáte s dětmi, které bojují, nevzdají se a svým odhodláním se vyrovnají největším válečníkům, boxerům i akčním hrdinům. Bojovníky ale nejsou pouze děti, ale také jejich lékaři, kteří dělají vše proto, aby je zachránili. V jakých dalších rolích děti spolu s lékaři vystupují, se podívejte ve spotu níže.

Dětská nemocnice v Torontu, která je také známá jako SickKids, uveřejnila kampaň, která je zcela profesionální, rychlá, produkčně náročná, inspirující a co je ze všeho nejdůležitější, je efektivní. Od svého uveřejnění dne 14. 10. 2016 zaznamenala na Youtube přes 200 tisíc zhlédnutí.

Lori Davidson, víceprezidentka strategie značky a komunikace pro SickKids, k celé kampani uvedla nana blogu nemocnice Sick Kids:

O kampaň tohoto rozsahu jsme se v nemocnici nikdy předtím nepokusili. Více než 100 zaměstnanců se zapojilo a vypomáhalo nejen před kamerou, ale i v zákulisí. Přibližně 50 rodin pacientů také souhlasilo, aby byly natočeny. Skutečnost, že v reklamě vystupuje skutečný personál, skuteční rodiče a pacienti vnáší do celé kampaně něco speciálního.“ Prohlášení Lori Davidson si v celém rozsahu můžete přečíst na blogu nemocnice Sick Kids.

Kampaň má také svou offline část, v níž jsou dětští hrdinové zvěčnění na billboardech, ale klidne také na megaboardu vysokém 7 pater.


Nemocnice Sick Kids již dříve realizovala kampaně, v nichž figurovali reální dětští pacienti, ale tehdy volili cestu lítosti.

Tyto spoty však nikdy neměly takový úspěch jako současná kampaň #SickKidsVS. Právě pod tímto hashtagem lidé vyjadřují nemocným dětem podporu, a to nejen vyřčením toho, proti jakým nemocím chtějí spolu s nimi bojovat, ale třeba i příslibem dárcovství krve nebo vděčnou vzpomínkou na práci lékařů v dané nemocnici.

Pokud by vás nemocnice oslovila, můžete ji podpořit na jejich webu.

Tip redakce:

Spot SickKids VS. Undeniable si bere inspiraci z těch nejlepších sportovních reklam minulých let, které se zaměřují nejen na hvězdné okamžiky na hřišti, ale také na to, co jim předchází.

Podívejte se například na The Game Before The Game od Beats by Dre.

Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.