Sirupy Relax tečou na ulicích z obřích jahod

24. 5. 2012 | PeMi
Uvedení nových sirupů značky Relax je doprovázeno ochutnávkami v ulicích.

Společnost Maspex Czech s počátkem letošního roku uvedla na trh ovocné sirupy značky Relax. Pro Relax je to vůbec poprvé, co zamířila do segmentu ovocných sirupů. V rámci uvedení produktu na trh zahrnula společnost mezi své aktivity i netradiční ochutnávky, které produkuje PR agentura Focus Agency.

 

Čím je ochutnávka sirupů zajímavá? Jahodová šťáva vytéká přímo z obrovské jahody. Důvod je jednoduchý: jahodový sirup Relax obsahuje 20 % ovocné složky, což je na českém trhu ovocných sirupů poměrně velké číslo. Focus Agency nechala vyrobit jahodu v nadživotní velikosti, která s podstavcem i brandovanou vlajkou měří více než dva metry. Samotný nápoj hostesky vytáčí přímo z jahody, uvnitř které je umístěn barel s tekutinou. „Cílem ochutnávky je odlišit se od klasického samplingu a také vzbudit trochu pozornosti. Přemýšleli jsme, jak zdůraznit, že má sirup vysoký podíl ovocné šťávy. Jako nejatraktivnější řešení jsme vyhodnotili právě šťávu vytékající přímo ovoce, které je v ní obsaženo,“ vysvětluje PR manažerka Marie Vladyková.

 

Ochutnávky probíhají v těchto dnech. Několikrát se již objevily v Praze - jednak na frekventovaných místech, jako jsou stanice Anděl a I. P. Pavlova, jednak v odpočinkových a sportovních lokalitách - ve Stromovce a na cyklostezce vedoucí z Modřan do centra. Dvakrát zavítají sirupy i na Moravu.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: