Škoda je již poosmé hlavním sponzorem Tour de France

4. 7. 2011 | bN
Poosmé v řadě se automobilka Škoda a její flotila vozů postavila na start nejslavnějšího cyklistického závodu světa.

Poosmé v řadě se automobilka Škoda a její flotila vozů postavila na start nejslavnějšího cyklistického závodu světa. Jeho 98. ročník odstartoval v sobotu 2. července a Škoda je opět při tom jako hlavní sponzor, oficiální vůz a partner bílého trikotu. Ten je udílen nejlepšímu jezdci do 25 let věku.

Škoda dodá organizátorům Tour de France na 300 vozů kompletní modelové palety. Asi nejvýznamnější a zároveň nejviditelnější z nich bude červený Superb určený pro ředitele závodu Christiana Prudhomma. Jeho replika bude zároveň letos poprvé k vidění v tzv. Departure village před startem každé etapy.

Speciální flotila bílých superbů Combi bude lemovat trasu Tour a transportovat VIP hosty. Část flotily je určena pro mezinárodní média. ŠKODA se rovněž aktivně představí v reklamním karavanu, který absolvuje každou etapu zhruba dvě hodiny před pelotonem. Ten je součástí Tour od třicátých let a platí za skvělou atrakci. Spousta lidí přichází kvůli karavanu dříve k trati a baví se bohatým programem, který nabízí.

Tour de France je po fotbale a olympijských hrách třetí nejsledovanější sportovní akcí na světě. Závod sleduje přibližně 15 milionů diváků přímo na trati a zhruba dvě miliardy u televizních obrazovek.

Letošní Tour začala v sobotu 2. července v západofrancouzském regionu Vendée na pobřeží Atlantského oceánu a žlutý trikot pro vítěze navlékne nejlepší z pelotonu 24. července tradičně pod pařížským obloukem na slavném bulváru Champs-Élysées.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: