Social Marketers Seminars pořádá další seminář, tentokrát o měření sociálních médií

8. 11. 2011 | VOt
Ve středu odpoledne proběhne další seminář z cyklu Social Marketers Seminars. Na akci Social Insights aneb Sociální média jsou měřitelný kanál vystoupí například Josef Šlerka (Ataxo) nebo Martin Petrášek (eMerite).

Již tuto středu 9. listopadu proběhne tradičně v kině ATLAS na pražském Florenci seminář Social Insights aneb Sociální média jsou měřitelný kanál, který je součástí cyklu Social Marketers Seminars. Seminář se bude mimo jiného věnovat způsobu, jak uchopit měření sociálních médií.

O problémech dané oblasti pohovoří několik zajímavých hostů. Na akci vystoupí například Josef Šlerka, který se svým týmem vytvořil sociálně-mediální monitorovací nástroj Ataxo Social Insider, nebo také Martin Petrášek z eMerite, který se podělí o praktické zkušenosti společnosti, která se dlouhodobě věnuje e-marketingovým analýzám.

Cyklus pravidelných seminářů Social Marketers Seminars se zaměřuje na oblast marketingu a sociálních médií. Hlavním cílem je informovat účastníky o možnostech využití sociálních sítí jak v marketingu, tak v reklamě.

Seminář Social Insights startuje ve 14:45. Registrovat se můžete ZDE.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.