Sociální experiment pojišťovny Prudential dojímá nejen asijský trh

25. 4. 2016 | Petr Michl
Postavte se proti sobě na 4 minuty a dívejte se vzájemně do očí. Pojišťovna Prudential provedla sociální experiment, který vám připomene, na kom vám skutečně záleží.

 

Asiaté se rádi dojímají a platí to i pro obyvatele Singapuru. Ti jsou navíc často oběťmi workholismu a pro své pracovní nasazení ztrácí smysluplný kontakt se svými blízkými. Pojišťovna Prudential jim to připomíná jednoduchým úkolem: výzvou, aby se dívali svým milovaným tváří v tvář po 4 minuty.

Možná to zní jako něco hloupého. Jen si ale vzpomeňte, kdy jste si podobnou chvilku prožili naposledy osobně. Stát a dívat se někomu do očí vás nutí k tomu přemýšlet o tom, jaký máte k osobě naproti vám vztah a co k ní cítíte. S narůstajícím stresem ve společnosti, vše prostupující technologií, nerovnováhou v osobním a pracovním životě trpí manželství, rodinné vazby, stejně jako přátelství a vztahy s kolegy. Co je naší odpovědí? Realizovali jsme sociální experiment, abychom zjistili, zdali pouhé dívání se na někoho po tiché, nepřerušované 4 minuty může vytvořit pocit blízkosti a empatie..." uvádí Prudential video, které můžete spatřit níže.  

Ano, sociální experiment se vydařil. Je přitom nutné přiznat, že by jistě nefungoval tak dobře, kdyby na sebe hleděli náhodní lidé. Vybrané dvojice představují staré manžele, pár ve věku kolem 30 let, matku a dospělého syna či zamilované teenagery. Jejich reakce jsou dojemné a vzájemná láska a city se v průběhu několika minut vyderou na povrch. Kampaň produkovaná agenturou FCB získala na YouTube během 3 dnů téměř 600 tisíc zhlédnutí. Byla ovšem vícekrát přejata mnoha kanály na Facebook, kde se její dosah multiplikoval.

Co to má společného s pojištěním? U propagace tohoto druhu služby se obvykle straší (hrozbou náhlé zdravotní komplikace, havárie v autě, přepadením či úmrtím), případně se zdůrazňuje důvěryhodnost ústavu, jenž pojištění zprostředkuje. Pojištění přitom ve většině případů sjednáváme proto, aby vaše rodina přečkala čas, kdy náš příspěvek do rodinného rozpočtu vypadne dočasně či nastálo. Připomenout tak, na kom vám doopravdy záleží, je ve skutečnosti od pojišťovny velice chytrý tah.

Tip redakce:

Zatímco v euro-americké kultuře mají reklamy snahu především bavit, v Asii je na mnoha místech tím nejdůležitějším úkolem marketérů vytvořit spoty, které dojmou. Přesvědčte se o tom v našem článku Thajské reklamy prochází slzavým údolím. Zcela dobrovolně.

Zdroj: Prudential Reconnect

Štítky dokumentu: Virální marketing
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.