Starbucks zjednodušuje logo, silná značka se obejde bez textu

6. 1. 2011 | ILE
Americký kavárenský řetězec přistoupil po více než osmnácti letech k redesignu svého loga. Ke 40. výročí svého založení si nadělil nový sebevědomou značku - motiv sirény i korporátní zelená barva zůstaly zachovány, zmizel však text s nápisem "Starbucks Coffee". Podle vedení společnosti dospěla firma do fáze, kdy není třeba zdůrazňovat její jméno na každém kroku.

Nové logo Starbucks, zdroj: www.starbucks.com

Americký kavárenský řetězec přistoupil po více než osmnácti letech k redesignu svého loga. Ke 40. výročí svého založení si nadělil nový sebevědomou značku - motiv sirény i korporátní zelená barva zůstaly zachovány, zmizel však text s nápisem "Starbucks Coffee". Podle vedení společnosti dospěla firma do fáze, kdy není třeba zdůrazňovat její jméno na každém kroku.

"Jedná se o důležitý krok v životě naší společnosti," komentoval představení nového loga ředitel Howard Schultz. "Starbucks se stal synonymem pro kávu a espreso, což není třeba nadále připomínat. Staré logo, přestože mu patří velký kus našeho úspěchu, by se do budoucna mohlo stát brzdou pro další expanzi mimo trh striktně orientovaný na kavárenské produkty."

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.