Strategie jako týdeník nejspíš skončí, bude vycházet jednou za měsíc

18. 11. 2010 | FBR
Radikální změnu ve své periodicitě pravděpodobně chystá týdeník Strategie. Podle informací, které zveřejnil Ondřej Aust na blogu Mediář.cz, se Mladá Fronta rozhodla vydávat od nového roku Strategii pouze jednou měsíčně. Důvodem jsou vysoké náklady a nízké inzertní příjmy současného modelu.

Logo Strategie, zdroj: www.strategie.cz

Radikální změnu ve své periodicitě pravděpodobně chystá týdeník Strategie. Podle informací, které zveřejnil Ondřej Aust na blogu Mediář.cz, se Mladá Fronta rozhodla vydávat od nového roku Strategii pouze jednou měsíčně. Důvodem jsou vysoké náklady a nízké inzertní příjmy současného modelu.

Časopis také mírně změní svoji podobu - číslo bude mnohem obsáhlejší než dosavadní týdeník. Připravovat je navíc bude menší tým, než tomu bylo doposud. Mediář uvádí, že čtyři redaktoři Strategie již dostali ke konci roku výpověď. Redakce měla také v rámci snižování nákladů odhlásit odběr mediálních dat, který tvořil jednu z nejvýraznějších položek jejího rozpočtu.

Mediář.cz se také pozastavuje u změn, které by měly potkat online podobu webu Strategie. Ostatně o změnách na tomto poli se hovoří již několik let. Tentokrát se však zdá, že se věci konečně dají do pohybu. Strategie by se měla stát jednou ze záložek portálu deníku E15, pro web by měl od redakčního týmu vznikat autorský obsah. Otaázkou však zůstává, zda se jí takto podaří znovu vybojovat ztracenou pozici mezi online periodiky o marketingové komunikaci.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.