Střídání AdWords reklam by mělo být nově jednodušší a efektivnější

6. 9. 2017 | Milada Zemanová
Google je přesvědčen, že cílení reklam rozumí lépe než inzerenti. A aby zvýšil efektivitu jednotlivých reklam, omezuje možnosti inzerentů. Nově tak můžete reklamy nechat už jen optimalizovat Googlem nebo neurčitě střídat.

Google oznámil chystanou změnu týkající se střídání reklam v rámci AdWords. Již brzy tak budou k dispozici pouze 2 varianty: Optimalizovat - upřednostnit nejefektivnější reklamy nebo Neoptimalizovat - střídat reklamy neurčitě.

Google k celé změně uvedl:

„Nové nástroje pro optimalizaci využívají technologii strojového učení Google a upřednostňují reklamy, u kterých se očekává, že dosáhnou lepších výsledků než ostatní reklamy v dané reklamní sestavě. Toto nastavení optimalizuje reklamy pro kliknutí v jednotlivých aukcích pomocí prvků, jakými je klíčové slovo, vyhledávací dotaz, zařízení, místo, a další”.

Důležité informace k chystané změně:

  • Střídání reklam se nastavuje na úrovni Ad group (reklamní sestavy) místo v campaign (kampani)
  • Varianta Neoptimalizovat poskytne standardní rovnoměrné střídání reklam
  • Pro optimalizaci na konverze, použijte funkci Smart Bidding (tzv. Chytré nabídky). V případě, že používáte Smart Bidding, reklamy budou optimalizovány automaticky.
  • Google velmi doporučuje umístit do jedné skupiny alespoň 3 reklamy. „Z čím více reklam si bude moci náš systém vybrat, tím lepší je jejich očekávaný výsledek,” uvedl Google.
  • Tyto změny vstoupí v platnost na konci září tohoto roku


Nastavení v anglické verzi AdWords:


Nastavení v české verzi AdWords:

Jednodušší rovnoměrné střídání reklam

Google si je vědom, že někteří inzerenti přeci jen raději mají nad reklamami větší kontrolu, a proto využívají rovnoměrné střídání (rotaci zobrazovaní) reklam. K těmto účelům bude sloužit varianta Střídat neurčitě.

Toto vylepšení pravděpodobně vyvolá pár negativních reakcí, ale většina marketérů uvedenou změnou jistě moc překvapená nebude. Do budoucna možná zcela zmizí rovnoměrné střídání reklam.

Zdroje: Search Engine Land, Google

Štítky dokumentu: Google
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.