Studenti marketingu z UTB Zlín získali dvě ocenění v soutěži Projektový manažer roku 2013

26. 11. 2013 | MP
Studenti marketingových komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně umí. Jejích Festival Culturea získal dvě ocenění v rámci soutěže Projektový manažer roku.

Zlínskému multikulturnímu festivalu Culturea dosáhl velkého úspěchu. Tomuto projektu studentů marketingových komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně se v rámci soutěže Projektový manažer roku dostalo hned dvou příjemných ocenění. Získal 1. cenu týmu expertů a 2. místo v kategorii Neziskový a studentský projekt. Vyhlášení výsledků soutěže a předávání cen proběhlo 21. listopadu 2013 v pražském DOXu.

Nápad na realizaci projektu, který by obohatil zlínské kulturní dění, se zrodil v hlavách studentů oboru Marketingové komunikace Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně už na jaře roku 2012. Samotný program festivalu se pak uskutečnil v průběhu dubna 2013. Začátky nebyly jednoduché, neboť studenti museli festival Culturea vybudovat tzv. „na zelené louce", stejně jako Baťa Zlín. Mladá krev však díky své nezlomnosti všechny překážky hravě překonala a od návštěvníků festivalu sklidila slova díků a chvály. Nyní Culturea obstála i v konkurenci projektů z celé republiky, což je pro mladé zlínské studenty to nejlepší ocenění za jejich tvrdou práci a odhodlanost. To potvrzuje i Kateřina Černá, hlavní manažerka prvního ročníku: „Tvořili jsme Cultureu srdcem, vložili do ní sami sebe. A asi to bylo znát, za což jsme moc rádi." Stávající tým chce pokračovat v těchto šlépějích a zprostředkovat návštěvníkům jedinečný kulturní zážitek také v roce 2014.


Část týmu Culturea s diplomem za 1. cenu týmu expertů

Festival Culturea každoročně přibližuje široké zlínské veřejnosti kultury dvou států. První z nich je českému člověku bližší, ta druhá naopak voní exotikou. Startovní ročník představil prostřednictvím workshopů, kinematografie, gastronomie a divadla Itálii a Japonsko. Druhý ročník, konající se 8. a 9. dubna 2014, návštěvníky vtáhne do tajů Velké Británie a Indie.


Upoutávka na Festival Culturea

„Je výborné, že studentským projektům se dostává takového ocenění. Jsem rád, že studenti FMK umí realizovat projekty na profesionální úrovni a dokazují, jak skvěle jsou připraveni na praxi. Ocenění projektu Culturea má o to vyšší hodnotu, neboť se jednalo o první ročník projektu, což je velká motivace pro realizátory dalších ročníků" říká Mgr. Josef Kocourek, ředitel Komunikační agentury.

O KOMAG

Culturea je jedním z projektů Komunikační agentury (KOMAG), což je jedinečný vzdělávací program, který studentům Fakulty multimediálních komunikací umožňuje propojit teorii s praxí. Veškeré aktivity v rámci projektu vykonávají studenti svépomocí. Od počátečního návrhu přes získávání finančních prostředků a propagaci až po samotnou realizaci. Mezi další projekty Komunikační agentury patří například Busfest, Cena Salvator nebo Miss Academia.

O soutěži Projektový manažer roku

Posláním soutěže je hodnotit nejvýznamnější a nejúspěšnější projektové manažery, manažerky a samotné projekty ve veřejném, soukromém i neziskovém sektoru, napříč všemi odvětvími a mezinárodně uznávanými standardy projektového řízení (IPMA, Prince2 a PMI) v ČR. Soutěž představuje aktuální trendy projektového řízení, prezentuje praktické znalosti a kompetence v řízení a realizaci reálných projektů spojených s festivalem odborných přednášek a interaktivních workshopů a přináší tak ucelený obraz dění ve světě projektů. Vyhlášení výsledků soutěže Projektový manažer roku 2013 a předávání cen proběhlo 21. listopadu 2013 v pražském DOXu, čímž byl zahájen i festival Projektového řízení 2013.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.