Studie: Jak je na tom CTR u výsledků organického vyhledávání na Googlu

2. 10. 2014 | Petr Michl

Jak je na tom proklikovost výsledků organického vyhledávání na Googlu dle pořadí jejich zobrazení? To prozrazuje studie společnosti Advanced Web Ranking. Ano, vítěz bere téměř vše, respektive zásadní většinu kliků.

Na link, který se umístí u organického vyhledávání na první pozici, klikne v průměru 71,33 % zadávajících příslušnou query. Překvapivé je, že když jdeme dolů, nejsou už rozdíly mezi pozicemi tak velké. Například stránky na pozicích č. 2 a č. 3 berou 5,59 % kliků.

Dá se říci, že ve srovnání s vítězem berou ostatní drobky. Přesto se vyplatí vejít se na první stránku výsledků vyhledávání - prvních 5 výsledků bere 67,6 % kliků. Výsledky na pozicích č. 6 až 10 berou už jen 3,73 % kliků.

Níže si můžete prohlédnout číselné a grafické vyjádření CTR pro jednotlivé pozice a také agregované výsledky pro linky na druhých a třetích stranách.



Kompletní studii s dalšími detaily si můžete stáhnout zde.

Štítky dokumentu: E-Commerce Google
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.