T-Mobile hledá v novém spotu školáka

30. 8. 2016 | Petr Michl
Populární série s Ivanem Trojanem v roli doktora má další spot. Rádi bychom řekli, že má koule, ale jsou to spíš kuličky.

Každá kampaň po určitém čase začne své diváky štvát. Sázka T-Mobile na herecký um Ivana Trojana je ale v případě T-Mobile úspěšná dlouhodobě, a to samé se dá říct už i o sérii Klinika inovativní péče, v které hraje lékaře. Aktuálně zveřejněná novinka upozorňuje na balíček Školák a vtip tentokrát nepřebije produktovou nabídku. Příběh nenuceně upozorňuje na benefit paušálu v podobě nalezení polohy dítěte. Ono, když se vám ztratí dítě v kuličkách, chce to zavolat techniku na pomoc.

Reklama jako tradičně přichází z dílny Saatchi & Saatchi Prague. Není to přitom ani zdaleka první s dětskou tématikou, která byla natočena v nemocnici, která je ve skutečnosti Vědeckou knihovnou v Hradci Králové. V předcházejícím spotu publikovaném před dvěma týdny málem došlo na porod.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: