Tajný projekt Googlu - z Hangoutů zkouší udělat komerční platformu

26. 7. 2013 | BeDa
Google testuje platformu Helpouts - poskytování služeb přes video v reálném čase.

Google se poohlíží po další branži, ve které by mohl podnikat. Být králem mezi vyhledávači mu již nějakou dobu nestačí, fušuje do sociálních médií, vyrábí auta bez řidičů a speciální brýle, které umí věci jako výkonný smartphone. Nyní se pustil do obchodování s video návody a lekcemi.

Server Techcrunch přišel s informacemi, že Google testuje nový nástroj s názvem Helpouts, který má být spojením mezi lidmi nabízejícími rady a kurzy přes video a jejich příjemci. Jedná se o poskytování služeb přes video v reálném čase.

To může zahrnovat několik okruhů činností. Vzdělávání, jídlo, opravy, zdraví a koníčky patří mezi základní kategorie, se kterými Google nový nástroj testuje. Přes video spojení se budou moci lidé účastnit lekcí známých lektorů, budou si moci nechat poradit, když se jim rozbije například větráček u počítače nebo se budou moci učit cizí jazyk s rodilým mluvčím, který kvůli hodině nemusí opustit svoji zemi, natož svůj pokoj.

Nápad s platformou obchodující s live video lekcemi z různých oblastí ale není nejnovější. V podstatě stejnou službu již nabízí Live Ninja.


Ale vzhledem k tomu, že má Google na čem stavět, má svůj přísun uživatelů i bezedné kapsy na propagaci, malí konkurenti pro něj nepředstavují závažnější hrozbu.  

Helpouts by mohl Google napojit například i na vyhledávání. Při rozhodováním mezi produkty by si mohli zákazníci nechat poradit přímo od výrobců a přesně jim vysvětlit, co od výrobku požadují.  

Platforma Helpouts nabídne uživatelům možnost vytvořit si profily, dělat rozvrhy lekcí a spravovat v jejím rámci i platby. S ohledem na snahy Googlu všechny svoje nástroje propojovat se ale dá počítat s tím, že hlavní způsob přihlášení bude probíhat přes sociální síť Google+.

 

Podle informací, které získal server Techcrunch, se platforma testuje interně v rámci Googlu od června a pravděpodobně má další měsíc testů ještě před sebou. Google už se ale spojil s řadou dalších firem, aby zajistil unikátní a zajímavý obsah. Patří mezi ně One Medical Group, Sears, Weight Watchers a Alliance Frances. A v nabídce budou jak videa zdarma, tak i zpoplatněné lekce.



Zdroj: www.techcrunch.com

 

Štítky dokumentu: Google
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.