Také se neshodnete u rodinného stolu? Právě k němu posadil srovnávač Kayak reklamu vypovídající o polarizaci společnosti

18. 1. 2022 | Lucie Životská
Tato reklama se vám zkrátka vryje do paměti. Burcuje a poukazuje na současný nešvar – podléhání konspiračním teoriím a polarizaci společnosti. Nový spot společnosti Kayak nabízí kapku zábavy i mírného rozčílení.

Kayak kampaň

Společnost Kayak, americká obdoba nám více známého Kiwi, vyslala do světa velmi mile kontroverzní reklamu. Společně s kreativní agenturou Supernatural si tak trochu střílí ze (současné) polarizace společnosti a náklonnosti lidí k různým konspiračním teoriím. Ve spotu není žádná skupina explicitně označena, celý spot si jen pohrává s myšlenkou rozdělení společnosti a s faktem, že některá témata prostě není dobré řešit nad rodinnou večeří. A už vůbec ne při návštěvě vašeho tchána a tchyně. 

Udělej si průzkum! Lžou nám všem!

Nejde o vakcínu ani o výsledky (ať již jakýchkoliv) voleb, jde o jednoduchou věc jako je, zpochybňování služeb společnosti Kayak, která vám tu nejvhodnější letenku i ubytování. Vše se odehrává nad rodinnou večeří (či obědem), kde dcera jen šeptem upozorňuje svého partnera, abych před její mámou nezmiňoval firmu Kayak a její služby. Protože ta zkrátka odmítá přijmout fakt, že společnost prohledává stovky cestovních webů najednou, aby našla ty nejlepší nabídky.

Sdílejte tento článek:
Podobné články: