Televizní sledovanost bude opět měřit Mediaresearch

24. 11. 2011 | CaB
Asociace televizních organizací rozhodla, že televizní sledovanost bude v letech 2013 až 2017 měřit společnost Mediaresearch. TV Nova je proti.

Asociace televizních organizací (ATO) ukončila výběrové řízení a na základě doporučení hodnotící komise rozhodla, že sledovanost bude opět měřit společnost Mediaresearch. Televizní sledovanost bude mít firma na starosti v letech 2013 až 2017. Výběrového řízení, které probíhalo letos poprvé formou veřejné zakázky, se zúčastnily čtyři agentury.

Mimo Mediaresearch předložily své nabídky společnosti TNS AISA, GfK Czech a také ACNielsen Czech Republic. Komise však dva uchazeče vyřadila kvůli formálním nedostatkům a třetí podle nich nesplňoval zadávací podmínky, které upravují nejvyšší cenovou nabídku.

Proti rozhodnutí ATO se postavila soukromá televizní stanice Nova, která ho považuje za protiprávní a požaduje vypsání úplně nového tendru. Ostatní televize nic proti firmě Mediaresearch nenamítají. Na podnět jednoho z účastníků konkurzu ale prošetřuje výběr vítěze tendru Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: