Tesco i Makro vyzkouší online prodej

28. 2. 2011 | MAT
3D brýle, zdroj: www.sxc.hu Česká republika bude letos svědkem první krůčky největších obchodníků na poli online prodeje. Po Tescu, které spuštění svého e-shopu avizovalo již v září loňského roku se nyní k obdobnému kroku chystá také Marko. A dá se předpokládat, že pokud budou jejich programy úspěšné, vstoupí na toto pole také další velcí hráči.

3D brýle, zdroj: www.sxc.hu

Česká republika bude letos svědkem první krůčky největších obchodníků na poli online prodeje. Po Tescu, které spuštění svého e-shopu avizovalo již v září loňského roku se nyní k obdobnému kroku chystá také Marko. A dá se předpokládat, že pokud budou jejich programy úspěšné, vstoupí na toto pole také další velcí hráči.

Pokud se potvrdí původní plány, sputstí Tesco projekt online prodeje nejprve v Polsku a chvíli na to také v České republice. Podle týdeníku Ekonom by se to mělo stát v dubnu. "Předpokládáme, že o službu bude značný zájem. Základ sortimentu budou tvořit čerstvé, mražené a trvanlivé potraviny a drogerie," řekla Ekonomu Eva Karasová z tiskového oddělení Tesca.

Podobně se pro Ekonom vyjádřil také Alex Hluchy, generální ředitel českého Makra. "Elektronický prodej je spolu s donáškovou službou jediná věc, která nám letos může zvednout tržby," uvedl. "Děláme první úpravy webových stránek a nejpozději do konce léta začneme nabízet zboží také on-line."

Ostatní hráči podle Ekonomu vyčkávají - důvodem jsou obavy z nevýhodnosti prodejů online. Tento kanál má mít totiž podle některých nižší impulzitu a tudíž nižší obraty prodaného zboží.

Štítky dokumentu: E-Commerce Online PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.