Tesco Mobile míří do nákupních košíků

14. 3. 2013 | BD
Potravinový řetězec Tesco se dohodl s Telefónicou na vniku nového virtuálního operátora na českém trhu, i v Česku tak bude Tesco Mobile.

Tesco ve spolupráci s Telefónikou nabídne služby virtuálního operátora Tesco Mobile. Na trhu by se měl objevit v létě. Nyní usiluje o získání licence od Českého telekomunikačního úřadu. Společné podnikání obou firem bude těžit ze zkušeností z jiných zemí, kde Tesco a O2 kooperují, stejný model Joint Venture s podílem 50:50 již existuje ve Velké Británii. Tesco Mobile spojený s O2 je v Irsku a na Slovensku, v Maďarsku spolupracuje s Vodafonem.

Generální ředitel společnosti Tesco v České republice, David Morris, k tomu řekl: „Dnes jsme udělali klíčový krok na cestě s cílem poskytnout českým zákazníkům další z řady inovativních služeb, které znají ze zahraničních trhů, na nichž Tesco působí. V Telefónice jsme našli partnera, který sdílí naše hodnoty a přesvědčení, že zákazníkům musíme nabízet skvělé služby za výhodné ceny." Dále uvedl, že Tesco Mobile bude mít připravenou řadu nabídek s cílem vyhovět co nejširšímu okruhu zákazníků. Ve hře budou také odměny, například spojené s body získávanými ve věrnostním programu Club Card.

Jako prvním virtuální operátor vstoupil na podzim loňského roku na český trh BleskMobil, který vznikl z dohody mezi Telefónicou a Ringier Axel Springer CZ. Letos v únoru pak oznámily partnerství společnosti T-Mobile a GTS s tím, že budou usilovat o vytvoření dalšího virtuálního operátora. Ten by měl být ovšem na rozdíl od BleskMobilu spojeného se jménem nejčtenějšího bulvárního deníku zaměřen primárně na firemní klientelu. Z tohoto pohledu tak bude Tesco Mobile spíše konkurencí prvního virtuálního hráče mezi mobilními operátory.

Zdroje: Tesco ČR, Mobilmania.cz

Štítky dokumentu: Mobilní zařízení

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: