Tesco testuje první drive-through supermarket

24. 8. 2010 | IKE
Tesco ve Velké Británii testuje nový koncept pro své supermarkety. V rámci provozovny Tesco Extra zavedla společnost možnost využívat drive-through službu. Nákup zákazník sestaví jednoduše online a do Tesca přijede pouze zaplatit a vyzvednout si objednané zboží. Podle informací je o službu po prvním týdnu provozu větší zájem, než provozovatel očekával.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Tesco ve Velké Británii testuje nový koncept pro své supermarkety. V rámci provozovny Tesco Extra zavedla společnost možnost využívat drive-through službu. Nákup zákazník sestaví jednoduše online a do Tesca přijede pouze zaplatit a vyzvednout si objednané zboží. Podle informací je o službu po prvním týdnu provozu větší zájem, než provozovatel očekával.
Baldock, ve kterém je provoz drive-through supermarketu testován, se nachází na sever od Londýna a leží v poměrně hustě osídlené oblasti. Přestože má populaci pouhých deset tisíc obyvatel, daly by se místní podmínky přirovnat například středočeskému Kladnu. Podle dostupných informací je služby využívána především matkami, které takto nakoupí při cestě s dítětem do školy. Business třída si sem zatím cestu ve větší míře nenašla.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.