Tesla začíná fušovat do alkoholu. Ochutnejte Teslaquilu

10. 11. 2020 | Petr Michl
Když si něco Elon Musk zamane, obvykle toho dosáhne. Platí to i pro tequilu brandovanou značkou Tesla, kterou si původně vymyslel jako aprílový žertík.

 

Značku Tesla má většina lidí spojenou s elektromobily. Záběr Elona Muska je ovšem mnohem širší a i z toho důvodu se nyní rozšiřuje produktové portfolio o alkoholový nápoj, konkrétně tequillu s názvem Teslaquila.

Vznik dalšího produktu brandovaného značkou Tesla je poněkud kuriózní. V roce 2018 ve svém tweetu Musk napsal:

„Bankrot má mnoho kapitol, a jak kritici správně upozornili, Tesla je má všechny, včetně kapitoly 14 a půl (té nejhorší).

Elon byl nalezen v bezvědomí opřený o Teslu Model 3 obklopený lahvemi „Teslaquilly“, na tváři byly ještě vidět zaschlé slzy.

Toto není zpráva pro investory o výhledech (společnosti) do budoucnosti, jelikož to — očividně — nedává smysl.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Formy PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články: