Toy Story 3 má zajímavou kapmaň na YouTube

28. 4. 2010 | KER
Pixar se svérázným způsobem stará o propagaci připravovaného Toy Story 3. Na YouTube se objevily dva klipy, které velmi věrně napodobují americké reklamy z osmdesátých let. V krátkém retro skeči nám ovšem není představen skutečný produkt hračkářského průmyslu osmé dekády dvacátého století, ale jeden z budoucích hrdinů animovaného filmu.

Japonská verze klipu, zdroj: www.youtube.com

Pixar se svérázným způsobem stará o propagaci připravovaného Toy Story 3. Na YouTube se objevily dva klipy, které velmi věrně napodobují americké reklamy z osmdesátých let. V krátkém retro skeči nám ovšem není představen skutečný produkt hračkářského průmyslu osmé dekády dvacátého století, ale jeden z budoucích hrdinů animovaného filmu.
Nutné konstatovat, že videoklipy jsou velmi autentické a působí skutečně dobrým dojmem. Otázkou je, jak marketéři využijí jejich existenci v rámci celé kampaně - reklamy totiž nejsou natolik atraktivní, aby samy o sobě splňovaly předpoklady pro virální šíření.
Klip v americké a japonské verzi si můžete prohlédnout níže.

US verze

Japonská verze

Štítky dokumentu: Virální marketing YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.