Trpíte v koronavirové době depresí nebo úzkostmi? Promluvte si s psychologem online

21. 10. 2020 | Kristýna Vozková
Nová kampaň online platformy BetterHelp vyzývá každého, kdo trpí depresemi a úzkostmi, aby neváhal a spojil se s licencovanými terapeuty prostřednictvím videohovoru. Jedná se o další sektor, který reaguje na celosvětové dění a přesouvá se do online sféry.

Ne, že bychom to komukoliv přáli, ale pravdou je, že aktuální globální situace spojená s koronavirem je přímo líhní pro psychické problémy, které kvůli životnímu módu práce-nákup-domů často nemáme možnost s odborníky řešit. Přístupnou možnost tak učinit na dálku propaguje aktuální kampaň platformy BetterHelp, která si klade za cíl zpřístupnit okamžitou profesionální pomoc z pohodlí domova pro každého, kdo se nachází ve složité životní situaci.  Vyzývá každého, kdo se ztotožní s emocemi zobrazenými ve spotech, aby se spojil s vyškoleným odborníkem a využil profesionální pomoci prostřednictvím svého počítače nebo mobilního zařízení.  

Videa v délce 15 nebo 30 vteřin se zaměřují na depresi a úzkostné stavy. Každý z nich svou grafikou i zvukovým doprovodem ilustruje divákovi pocity, které prožívá hlavní hrdinka. Spot zaměřený na projevy úzkosti diváka přesouvá do hlučné kanceláře, ve které mladá žena s laptopem na klíně odpovídá na hromadu e-mailů, neustále jí zvoní a vibruje telefon a u ní se každou vteřinou stupňuje úzkost. Přerývané dýchá, její pohyby jsou trhané, mne si zpocené dlaně, šoupe nohama a nakonec s pláčem zavře oči a zaklapne počítač.  Když je znovu otevře, zjistíme, že se nenacházíme v kanceláři, ale u ní doma. Do ticha, během kterého svůj panický záchvat rozdýchává, si divák přečte slogan práce z domu přináší stres domů”. Poslední záběr pak zahrnuje call to action v podobě výzvy spojení se s vhodným licencovaným poradcem. 

Video zaměřené na depresi začíná pohledem na vyzuté boty pohozené u postele a oblečení přehozené přes židli. Do ponuré hudby se ozývá záznamník z iPhonu ležícího na posteli. Jeho majitelka ale na pozvánku na nákup nereaguje, pouze se převalí na posteli a dívá se před sebe do potemnělé místnosti. Následně ji divák sleduje, jak apaticky zírá na misku na stole a jak se snaží zrušit schůzku s tím, že se necítí ve své kůži. Výzva odpovídajícího, že se mohou večer sejít a o všem si promluvit, jí vykouzlí na okamžik na tváři smutný úsměv. I zde se na konci objeví výzva k akci, tentokrát nabádající k tomu, aby se člověk stal zase úplným. 

 

S podobnou iniciativou přišel v Čechách startup Hedepy, který umožňuje klientům rezervaci online video sezení s jedním z 15 licencovaných psychoterapeutů do 24 hodin. Podle odborníků jsou v Česku aktuálně zhruba 3 miliony lidí, kteří trpí psychickými problémy, a přesto většina z nich nebyla ještě ošetřena. Hedepy je tak další reakcí na světovou pandemii, kdy se dříve pouze offline služby přesouvají do online sektoru a využívají video platforem pro komunikaci se svými zákazníky. 

 

Zdroje: betterhelp.com, online video contests.com

 
Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.