Naši fanoušci kupují spousty věcí, vzkazuje Tubi značkám v chytré kampani
Streamingová služba Tubi umí dlouhodobě skvěle pracovat s motivem fanouškovství do filmvoé a seriálové tvorby. A tento um využívá i v digitální a venkovní kampani zamířené na inzerenty a nákupčí mediálního prostoru.
Nicole Parlapiano, CMO společnosti Fox, jež Tubi vlastní, ke kampani uvedla v tiskové zprávě:
„Tubi přitahuje mladé, různorodé publikum, které není jen vášnivými fanoušky, ale má skutečný vliv a kupní sílu. Tito diváci se nejen dívají — jsou na trhu a jsou připraveni spolupracovat se značkami, které jsou pro ně důležité."
Tuto tezi pak Tubi zhmotňuje v sérii printů, v nichž nákupní statistiku o divácích Tubi z výzkumu páruje s tematickou kreativou s vtipným sloganem. Oboje nabízí před každou reklamou v překladu.
Fanoušci příběhů o tajemných vraždách oceňují dobrý odstraňovač skvrn.
Diváci Tubi s o 20 % větší pravděpodobností nakupují čistící produkty každý týden.
Fanoušci strašidelných domů jsou mimořádně důkladnými kupci nemovitostí.
Diváci Tubi s o 30% větší pravděpodobností nakupují svůj první domov.
Fanoušci meče a magie jsou také fanoušky zastřihovačů vousů.
Diváci Tubi mají o 18% větší pravděpodobnost, že si koupí produkty pro koupelnu a ložnici.
Fanoušci tajných policistů poznají dobré dodávky, když je vidí.
Diváci Tubi budou hledat novou dodávku s o 17 % větší pravděpodobností.
Kam dál?
Kde jinde dokázali marketéři Tubi využít filmovou a televizní paralelu pro tvorbu skvělé reklamy? Jejich spot vysílaný během Super Bowlu 2023 o „ponoření se do králičích děr“ jsme zařadili mezi 7 nejlepších reklam roku. Podívejte se na něj.