Uniliever parazituje na tématu, které otevřelo Nestlé. "Náš olej prales neničí," hlásá

8. 4. 2010 | KAS
Uniliever se velmi rychle chytlo příležitosti, kterou jí poskytlo klopýtnutí konkurenta, společnosti Nestlé. Ta se v minulém měsíci stala terčem kritiky za kupování palmového oleje od dodavatelů, kteří ničí přirozené prostředí orangutanů - to vše za podpory negativní kampaně organizace Greenpeace.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Uniliever se velmi rychle chytlo příležitosti, kterou jí poskytlo klopýtnutí konkurenta, společnosti Nestlé. Ta se v minulém měsíci stala terčem kritiky za kupování palmového oleje od dodavatelů, kteří ničí přirozené prostředí orangutanů - to vše za podpory negativní kampaně organizace Greenpeace.
Uniliever teď přichází s opačnou kampaní, propagující jejich vztah k přírodě a deklarující, že jejich suroviny pralesy rozhodně neničí. kampaňové vizuály nesou claim: "To co kupujete v supermarketu může změnit svět," a informují zákazníky o zodpovědném přístupu společnosti k zodpovědnosti za ekologicky šetrné hospodaření.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.