Už toho bylo letos dost! Burger King vyhlašuje Vánoce

24. 7. 2020 | Petr Michl
Také máte pocit, že letošní rok nám toho naložil přespříliš? V Burger Kingu ho chtějí ukončit už teď a vyhlašují proto Vánoce. #WrapUp2020

 

Vánoce, čas klidného rozjímání a pohody s rodinou. Kdo by je nemiloval? Obzvláště v pandemické době, kdy už za sebou máte buď pár měsíců intenzivního ponorkového soužití s rodinou za stavu nouze, nebo jste ještě v horším případě museli strávit toto období oddělení od svých nejbližších. V Burger Kingu se chtějí do ideálního (nebo spíše idealizovaného) času vánočních radovánek vrátit. A to klidně v červenci.

Burger King proto převlékl do vánočního svetru svá sociální média a aplikaci. V USA nabízí zvýhodněné menu a jako součást své kampaně od agentury David pokryl své velké pobočky v Miami a brazilském Sao Paulu plně vánoční dekorací. To zachycuje i následující video.

Burger King opět dokázal vycítit pocit mnohých a udělat z toho kampaň, která nás přinutí se zasnít. A možná si přát k Vánocům pro celý svět nikoliv světový mír, ale vakcínu.

 

Pride Riders

Když jsou ty Vánoce, nenecháme čtenáře jen u jedné kampaně. Burger King přišel v posledních týdnech s dalšími skvělými nápady. Na začátku července měla proběhnout v Madridu Pride Parade. Průvod za práva LGBT+ komunity tam má vynikající tradici, loni se ho zúčastnilo na 2 miliony lidí. Jenomže letos? Nada! Celá akce byla kvůli pandemii zrušena. Burger King proto přispěchal spolu s agenturou David Madrid s řešením.

V době původně plánového konání průvodu vyslal do ulic své motorky a auta vozící jeho jídlo v novém, duhovém ustrojení. A musíme uznat, že na všechny ty duhové jednorožce a krále je tak pěkná podívaná, že by měli rozsvěcovat ulice snad trvale.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: