V květnu využili zadavatelé bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 622 milionů korun

17. 6. 2014 | redakce

V květnu 2014 využili zadavatelé internetové display reklamy inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 622 milionů korun. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

V meziměsíčním srovnání vzrostla ceníková hodnota využitého online inzertního prostoru o 18 %, ve srovnání meziročním však pozorujeme změnu pouze minimální (nárůst oproti loňsku činí 1 %).


Zdroj: Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 4/2014 - 5/2014

Na první pozici v žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník Internet Mall, který v květnu využil online prostor v hodnotě 29,6 milionů korun, což je téměř jednou tolik než v dubnu tohoto roku. Druhou příčku obsadila společnost HP Tronic Zlín s inzercí v hodnotě 14,9 milionů korun. Na místě třetím pak skončila Ford Motor Company, která v květnu vystavila reklamu za 13,2 milionů korun.

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 4/2014 - 5/2014

Štítky dokumentu: E-Commerce Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: