PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Reklama online
Marketing Journal
E-Commerce PPC Reklama online

Czech Internet Forum 2022: Pozornost hraje v reklamě významnou roli. Jak ji jako inzerent získat?

Kampaně na sociálních sítích LinkedIn PPC Reklama online

Novinky na LinkedInu: nejvýkonnější formát nově i jako reklama a další pomoc pro inzerenty

Google PPC Reklama online

Google otevírá své Ads Creative Studio pro všechny inzerenty

Kampaně na sociálních sítích Reklama online TikTok

TikTok zlepšuje monetizaci tvůrců pomocí nového programu „Pulse”

Facebook Reklama online Reklamy na Facebooku

Facebook odstraní některé možností cílení reklam

Kreativní inspirace Kreativní reklama Reklama online

Vaše dnešní dávka roztomilosti: populární tokijská kočka z digitálního 3D billboardu má nového kamaráda

E-Commerce Reklama online

Zoom testuje reklam u své verze zdarma

E-Commerce Google Reklama online

YouTube hlásí 49% nárůst reklamních příjmů

Google Reklama online

Google zvažuje zavedení vlastních omezení pro trackování uživatelů

Mobilní aplikace Reklama online

Slovenská Tatra Banka učí generaci Z finanční gramotnosti skrze virtuální realitu

E-Commerce PPC Reklama online SEO

Poznejte vítěze WebTop100. Absolutní prvenství bere MAPO plasma za rychlé nastartování firmy po lockdownu

Facebook Instagram Kampaně na sociálních sítích Reklama online

Social Media Trends Report Q3 2020: Investice do reklamy na sociálních sítích zažívají boom. Mezikvartálně se zvýšily o 56 %

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Infografika: Nativní reklama poráží bannery
Studie: Sociální média ovlivňují jen 1 procento online nákupů
Infografika: Hledání na mobilních zařízeních vedu k nákupu - až v polovině případů
Polsko má téměř dvojnásobný Click Through Rate online reklamy ve srovnání s Českou republikou
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.