V loňském roce měl mezi výzkumnými agenturami největší obrat Ipsos Tambor

11. 6. 2010 | RaTP
Ipsos Tambor se v r. 2009 stal největší agenturou výzkumu trhu a veřejného mínění v ČR. Tedy alespoň z hlediska dosaženého obratu. Vyplývá to ze zveřejněných dat členů SIMAR (Sdružení agentur výzkumu trhu) a z následných rozhovorů s dalšími představiteli významných agentur, které nejsou členy sdružení. Ipsos Tambor v r. 2009 dosáhl v ČR obratu ve výši 284 milionů Kč.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Ipsos Tambor se v roce 2009 stal největší agenturou výzkumu trhu a veřejného mínění v ČR. Tedy alespoň z hlediska dosaženého obratu. Vyplývá to ze zveřejněných dat členů SIMAR (Sdružení agentur výzkumu trhu) a z následných rozhovorů s dalšími představiteli významných agentur, které nejsou členy sdružení. Ipsos Tambor v loňském roce dosáhl v ČR obratu ve výši 284 milionů Kč.

„Dosažení pozice lídra trhu nás velmi potěšilo, ale zároveň nám přináší další úkoly do dalších let. Pozici nejen udržet, ale i posílit - to nebude opravdu jednoduché, neboť naše konkurence je velmi silná a velmi si jí vážíme. Jsme moc rádi, že k dosažení „jedničky“ na trhu došlo v roce, kdy naše společnost slaví své „osmnáctiny“, tedy plnoletost“, komentuje tuto novinku Radek Jalůvka, CEO Ipsos Tambor.

„Chtěl bych touto cestou poděkovat všem našim klientům, kteří nám dali důvěru a pro které pracujeme. Věřím, že výsledky našich výzkumů a doporučení z toho plynoucí budou i nadále účinně podporovat růst businessu našich klientů. Nová výzkumná řešení ze světových Ipsos knowledge center, která neustále zavádíme i na český trh, ať v rámci nabídky Ipsos Marketing, Ipsos Loyalty či Ipsos ASI, tomu jistě také přispějí“ dodává Radek Jalůvka.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.