V tomto akčním trháku hrají hlavní roli hi-tech vychytávky vozů Kia

31. 7. 2020 | Kristýna Vozková
V jakém akčním filmu se dozvíte zajímavosti o automobilu, ve kterém právě ujíždí hlavní hrdina před padouchy? Kia představuje The Features Film, který obsahuje všechno – napětí, adrenalin i popis moderních technologií vozů Kia.

Letošní rok byl na filmové premiéry poněkud skoupý. Ale nemusíte si zoufat. Výrobce automobilů Kia totiž přichází s jedinečným akčním trhákem, který vám kromě napětí přinese i řadu informací o těch nejmodernějších technologiích, kterými jeho vozy disponují. Hlavní roli v něm totiž hraje právě osm automobilů Kia. 

Úvodní scéna filmu s názvem The Features Film, který vytvořila agentura David&Goliath a režíroval jej Ozan Biron z produkční společnosti SLIZE,  diváka přenese do obřího temného skladiště. „Tak ty sis myslel, že můžeš prostě jen tak zdrhnout z města?” ptá se mafiánský boss svého podřízeného, který upadl v nemilost. Dává mu však šanci na útěk – hodí mu klíčky od auta a začíná ta správná akční podívaná. Muž dálkově nastartuje model Sportage a snaží se v něm uniknout před svými pronásledovateli (tedy až poté, co patřičně ocení automatické nastavení své klimatizace). V obdobném duchu se nese celý film. Automobilové honičky se v něm střídají s humornou demonstrací celkem třinácti technologických vychytávek vozů, ve kterých probíhají. 

Jedinečnost filmu spočívá v tom, že ačkoliv divákovi ve svých sedmi minutách představí vcelku obstojnou dějovou linii (během které hlavní hrdina uniká zlým hochům na motorkách, setkává se se svou láskou a následně spolu ujíždějí do západu slunce), může si divák pustit zvlášť i třináct jednotlivých epizod zaměřených na konkrétní vozy a jejich vybavení. 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: