Vědí matky marketérů, co jejich děti skutečně dělají? Ne příliš
Vědí matky marketérů, co jejich děti skutečně dělají? Ne příliš. Ukazuje to i video kreativní agentury MRY. Její zaměstnanci se k příležitosti Dne matek rozhodli ohledně své profesní volby vyzpovídat na dálku ženy, které jim daly život. Ani jedna z nich nedokázala správně pojmenovat konkrétní pozici svého potomka a to nejbližší označení znělo: „Dělá online reklamu skrze počítač."
Schválně se u příležitosti dnešního Dne matek zeptejte i vašich rodičů. Možná dopadnete lépe než „tvůrce otravných reklam, co vyskakují na internetu". Asi si ale musíme přiznat, že nevědomost je v tomto případě velmi častá. Pro naše mámy je důležité především to, že se nám daří. I když je to třeba v odvětví, kterému ani trochu nerozumí. A i za to je máme rádi.