Velké firmy se spoléhají na crowdsourcing, Vodafone "obchází" svou agenturu

2. 3. 2011 | ATM
Vodafone hledá cestu, jak posílit povědomí mezi zákazníky o svém partnersví se stájí McLaren Mercedes na formuli 1. Způsob, který si zvolil, je určitým vyklíčením trendu, jež ve společnostech rozbujel v posledních měsících a který je přímým důsledkem posilujícího vlivu sociálních sítí.

Formule 1 - McLaren Mercedes, Vodafone

Vodafone hledá cestu, jak posílit povědomí mezi zákazníky o svém partnersví se stájí McLaren Mercedes na formuli 1. Způsob, který si zvolil, je určitým vyklíčením trendu, jež ve společnostech rozbujel v posledních měsících a který je přímým důsledkem posilujícího vlivu sociálních sítí. Vodafone totiž tvrobu strategického briefu nezadal své současné agentuře, resp. skupině WPP, ale najal si crowdsourcingové specialisty z týmu Idea Bounty. Jejich úkolem bude připravit ralunch sponzoringu "ef jedničky" tak, aby se zákazníci cítili "více propojeni se závodním světem".

Centrem připravené crowdsourcingové aktivity se stane online kampaň, která by však měla plynule proniknout i do tradičních médií. Mezi hlavní nástroje tak pochopitelně budou patřit media relations aktivity. Cílem celé kampaně má být "znovunalezení smyslu pro humor a hravost v rámci sponzoringu a rozšíření poselství, že s Vodafonem si může formuli 1 užít skutečně každý".

Štítky dokumentu: Media Relations
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.