Virál: Pizza Hut varuje před nebezpečím selfie tyče

22. 5. 2015 | Petr Michl
Také patříte mezi ty, co si neodpustí příležitostnou selfie. Obzvláště na ty, kteří takovu příležitost nachází v téměř každé situaci a neváhají přitom použít tyč, cílí nová reklama od Pizza Hut.



Také patříte mezi ty, co si neodpustí příležitostnou selfie. Obzvláště na ty, kteří takovu příležitost nachází v téměř každé situaci a neváhají přitom použít tyč, cílí nová reklama od Pizza Hut.

Tedy reklama... jedná se spíše o parodii PSA videa varujícího před nebezpečným jevem (PSA znamená public service announcement"  nebo public service ad"  - jde o reklamu nesnažící se prodat, ale vystupující ve veřejném zájmu, např. proti kouření, psaní SMS při řízení, přílišnému pití atd. - pozn. red.). A to takovým, že jsou selfie tyče čím dál delší. Dříve zcela narcističtí lidé si se zvětšující délkou tyče začínají uvědomovat i své okolí. Jejich úžas v kombinaci se samotnou nemotorností vyplývající z obsluhy selfie tyče dlouhé až několik metrů vede k zásekům při vstupu do výtahu, poškození věcí okolo silnic, včetně tradičního dětského stánku s limonádou. O tom, že k nebi vztyčená hliníková či karbonová tyč volá při bouřce o zásah bleskem raději ani nemluvě.

 

Nedá se ale nic dělat. Dnešní doba si to asi žádá: „Větší večírky potřebují větší selfies. To vede k větším selfie tyčím, což vede k větším selfies a večírkům, což vede k větším pizzám. Člověče, tahle pizza má 60 centimetrů," říká poslíček držící dvě krabice Big Flavor Dipper Pizza. Jde o jediný náznak brandingu v celém videu.

Mluvčí Pizza Hutt, Doug Terfehr řekl Adweek: „... je tak velká (pizza), že ji nedostanete do záběru. Pokud s ní chcete selfie, potřebujete delší selfie tyč... toto byl zábavný a odlehčený způsob, jak dané poselství komunikovat."

Chytré značky rozumí, že potřebujete dát publiku hodnotný obsah a přidat k tomu svou značku chytrým a nenásilným způsobem. Pizza Hut je chytrou značkou. Cílem videa byla nastartovat konverzaci, ne bít lidi po hlavě produktovým sdělením," dodal Tim Staples, zakladatel agentury Shareability, která stojí za tvorbou videa.  Dáváme mu za pravdu. The Dangers of Selfie Sticks PSA má na YouTube za 2 dny od zveřejnění  již 728 milionů zhlédnutí. Ta mohou navíc přinést i větší prodeje, v úplném závěru při upozornění na možnost zhlédnutí videa z natáčení je zřetelná i nabídka na 2 litrovou láhev Pepsi zdarma ke každé objednávce Big Flavor Dipper Pizza online. Pokud k tomu máte selfie tyč, asi není co řešit.

Štítky dokumentu: Virální marketing
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.