Virál: Post-it asistoval u nejromantičtější žádosti o ruku

29. 4. 2015 | Petr Michl
Recept na originální žádost o ruku od Post-it: Mrakodrap, tři stovky pomocníků a desítky tisíc lepících papírků.



Romantické filmy snad odnepaměti vnukávají ženám nesplnitelná očekávání od jejich milenců. Teď se k tomu přidávají i PR akce značek.

Značka papírových lepítek Post-It vytvořila při příležitosti Bílého dne v Jižní Koreji (tamní romantický svátek - pozn. red.) PR stunt, který se stal rychle virálem. Je přitom nutné uznat jistou inspiraci Hollywoodem. Ve filmu Samotář v Seattlu Meg Ryan vykoukne z okna a vidí, jak se okna Empire State Building rozzáří velkým srdcem. Tentokrát je srdce doplněné žádostí o ruku vytvořené z post-itů nalepených kancelářskou silou ze třech pater výškové budovy naproti kavárně, v které sedí ONA.



Dle tiskové zprávy byly využity desítky tisíc post-itů lepených třemi stovkami lidí. Spotřebitelé vnímají Pos-It jako funkční zboží, ne jako značku, což vyvolává tvrdou konkurenci s levnějšími brandy. Hlavním důvodem této kampaně bylo přimět lidi k tomu, aby vnímali Post-it jako ne pouze funkční předmět, ale jako symbol spojující lidská srdce," zní oficiální motiv za spuštěním kampaně produkované agenturou Innored.

Těžko říct, jestli se z podobných akcí mají muži radovat. Je to zase jen další laťka, kterou nikdy nepřeskočí. Video se i tak líbí. Má na YouTube již téměř 2 miliony zhlédnutí, jen v první den zveřejnění na Facebooku pak zaznamenalo půl milionu zhlédnutí a 20 tisíc lajků. A možná navíc dalo vzniknout nové představě o pravém vyústění lásky v korporaci, kde se na kancelářských pomůckách nešetří...

Zdroj: Campaign Asia

Štítky dokumentu: Virální marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.