Volvo chránilo během letošního Halloweenu děti fluorescenčním sprejem LifePaint

2. 11. 2015 | Petr Michl
Jak udělat z dítěte kostlivce a zároveň mu pomoci chránit život? Volvo na to přišlo.



Automobilka Volvo je dlouhodobě synonymem pro důraz na bezpečnost. Během letošního Halloweenu to podtrhlo její britské zastoupení  kampaní Be Scary, Be Safe".

V jejím rámci Volvo U.K. nabídlo rodičům jednoduchý způsob, jak ochránit své děti koledující na Halloween pod hávem noci dům od domu. Prostředkem k tomu byl sprej LifePaint, jenž rozstřikuje bezbarvou a později vypratelnou tekutinu vytvářející na oblečení i čemkoliv jiném povlak, který při osvícení září téměř tak výrazně jako samotný zdroj světla.

Plechovky se zázračným přípravkem byly k dispozici za cenu 9 liber ve všech autosalonech Volvo ve Velké Británii. Automobilka navíc poskytovala na internetu ke stažení vzor, podle kterého šlo dětem na oblečení vystříkat vzor kostlivce, který byl vidět pochopitelně až při osvícení.

Volvo U.K. tak ve  spolupráci s agenturou Grey London ušetřilo rodičům starost o shánění skutečně poutavého kostýmu a navíc zajistilo jejich dětem lepší viditelnost, a tím i větší bezpečí. Jedná se o skvělé připomenutí poselství značky, které si rodiče, jež Life Paint využili, zapamatují více než po zhlédnutí desítek reklam či přečtení článků o výsledcích crash testů.

Kam dál?

LifePaint je pro Volvo jednoduše trefou do černého. Není to ovšem vynález samotné automobilky, pochází od švédského startupu Albedo 100. Volvo je pak pro něj partnerem, který umožňuje jeho distribuci v rámci své globální sítě. V katalogu náhradních dílů je uvedeno pod číslem 40005923 a může si ho objednat jakýkoliv dealer vozů automobilky.

Právě britská pobočka Volvo umí využít potenciál LifePaint ke své propagaci opakovaně. V březnu tohoto roku začala tento sprej distribuovat také v britských obchodech s koly. Přečtěte si o tom v článku Volvo dává cyklistům zdarma sprej, který rozzáří v noci jejich kola.


Zdroj: Medium

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: