Vydavatel Práva se loni propadl do ztráty 53,3 milionu korun

3. 9. 2010 | ITO
Vydavatel deníku Právo, akciová společnost Borgis, vykázal za loňský rok ztrátu 53,3 milionu korun. V roce 2008 měla firma zisk 73,6 milionu korun po zdanění. Výsledky negativně ovlivnila hospodářská recese, uvedla společnost ve výroční zprávě zveřejněné ve Sbírce listin.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Vydavatel deníku Právo, akciová společnost Borgis, vykázal za loňský rok ztrátu 53,3 milionu korun. V roce 2008 měla firma zisk 73,6 milionu korun po zdanění. Výsledky negativně ovlivnila hospodářská recese, uvedla společnost ve výroční zprávě zveřejněné ve Sbírce listin.
Tržby společnosti loni meziročně klesly o 15 procent na 751,2 milionu korun. Vlastní kapitál se snížil o čtvrtinu na 155,4 milionu korun, díky výsledkům z předchozích let však tvoří stále více než polovinu zdrojů financování majetku společnosti.
"Současný vývoj zatím ukazuje, že letošní rok bude pozitivnější, i když je předčasné odhadovat, do jaké míry bude eliminován loňský výpadek. V nejbližším období bude nutné se zaměřit na udržení podílu inzerce na celkových výnosech společnosti a na snižování nákladů," uvádí výroční zpráva.
Borgis vydává deník Právo a ve spolupráci s portálem Seznam.cz provozuje zpravodajský server Novinky.cz. Většinovým majitelem společnosti Borgis je šéfredaktor deníku Právo a předseda představenstva Borgisu Zdeněk Porybný. Ten podle účetní závěrky za rok 2009 vlastnil ve firmě podíl 91,7 procenta.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.