Nejlepší aprílové žertíky značek — edice 2019

1. 4. 2019 | Aneta Birnerova
Češi se složili na D1 podobně jako na Národní divadlo. Teda není to pravda, ale díky aprílovému žertíku Slevomatu by i klidně mohla být. Podívejte se na to a další šprýmy značek z Apríla 2019.

Napálit nic netušícího člověka je poměrně snadné. Ale první duben je jiný. Jako každý rok představuje Apríl otevřenou soutěž, jejímž cílem je napálit někoho, kdo očekává, že bude napálen.

Retro mapy

Některé brandy si poctivě pěstují svoji aprílovou tradici. Místo toho, aby lidi nachytávali na švestkách, jim poskytnou příjemou zábavu. Jako například devadesátkové mapy.cz nebo ještě více retro had od Googlemaps

Hra v Google mapách spočívá v nabírání cestujících do MHD a bude dostupná i po zbytek roku.

Seriozní nabídka

Další kategorií jsou weby a e-shopy, které svůj apríl zařadí mezi svoje nabízené služby a výrobky. Letos se trefa do černého povedla zejména společnosti Slevomat.cz, která vyzývá lidi k přispění na opravu dálnice D1.

Mall.cz pojal Apríl ve stylu skryté kamery a představil zákazníkům nové funkce Bez obaluVyzkoušeno za vás.

A nakonec nesmíme zapomenout na značku Sodastream, jejíž edice vám do života vdechne více bublinek. 

Technické vtipy

Vzdělávací státní instituce a školy málokdy žertují. Ale o to více lidí jim pak na Apríla “skočí na špek.” Podívejte se na výběr toho nejlepšího a nevěřte svým očím. 

Od nepaměti moudrost leží v knihách. Například víte, kdo sestavil hvězdnou bránu? Zkuste se zeptat v Digitální knihovně NK ČR.

Astronomický ústav AV ČR zase vyhrožuje solární explozí. To by nebyl apríl, aby se někdo nezačal připravovat na apokalypsu. 

Potřebujete tohle pondělí zapít? Navštivte Univerzitu Palackého a její minibar. 

V pondělí bylo tedy v české kotlině opět veselo. Ale jak jsem již říkali, úspěšný apríl znamená, že vám na vtípek zákazníci nepřijdou. A to se letos nejlépe povedlo australské pobočce fastfoodu McDonald's, která lidem představila speciální aprílovou nabídku okurkového burgeru pod názvem McPickle, kterého se pak lidé druhý den na pobočkách opravdu aktivně dožadovali. Na okurku se zkrátka nedá zapomenout.

Štítky dokumentu: Content Marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.