Výsledky Duhové kuličky

5. 6. 2009 | Brož František
Výsledky Duhové kuličky jsou na světě. Porota určila vítěze tří kategorií, dvě kategorie byly obsazeny pouze třetími místy. Dětská porota pak udělila první, druhé i třetí místo.

duhová kulička

Ilustrační obrázek, zdroj:www.duhovakulicka.cz

Výsledky Duhové kuličky jsou na světě. Porota určila vítěze tří kategorií, dvě kategorie byly obsazeny pouze třetími místy. Dětská porota pak udělila první, druhé i třetí místo. Právě její volba byla pro komisi překvapením, všechny spoty porazil klip upozorňující na rizika HIV.

Celkové výsledky jsou následující:

Neziskové

1. Rozhlasové spoty pro Ententyky.cz / Radio commercials for Ententyky.cz – Revolta
Klient: Ententyky.cz

2. Máme otevřeno – kampaň / We`re open - campaign – Young&Rubicam
Klient: Nadace Máme otevřeno

3. Nez Rouge / Červený nos – McCann Ericsson
Klient: Fédération des Maladies Orphelines

TV

1. Mnichovská dohoda / Munich Agreement – Euro RSCG
Klient: Národní museum

2. INPES – McCann Ericsson
Klient: INPES

3. Každý důvod je dobrý / Every single reason is good – Euro RSCG
Klient: Ekokom

DIRECT

3. pf 2009 pro Národní divadlo / The 2009 New Zdar Felicitation for the National Theatre – Revolta
Klient: Národní divadlo

3. Velikonočni vajíčko / Easter egg – Mark BBDO
Klient: Wrigley

PRINT

3. Vlastivěda / Homeland Study – Euro RSCG
Klient: Greenpeace

3. Šibenice / Gallowss – Euro RSCG
Klient: SK Slavie Jesenice

NEW MEDIA

1. Citibank Průhledná karta / Citibank Transparent Card – Loosers Prague
Klient: Citibank

2. Váha / Scale – Euro RSCG
Klient: Panzani

3. Neserte na nás / Do not give a shit about us – Euro RSCG
Klient: Městská část Praha 7

DĚTSKÁ POROTA

1. INPES – McCann Ericsson
Klient: INPES

2. Sbírkový projekt Pomozte dětem! – Pípni pro kuře / Fund project Help Children – Peep for Chickens – Česká televize
Klient: Nadace rozvoje občanské společnosti a Česká televize

3. Ujfaluši – Euro RSCG
Klient: Fotbal pro rozvoj

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.