Žádný hambáč. Francouzská reklama McDonald's oslavuje dětskou fantazii

26. 10. 2020 | Kristýna Vozková
Sdílet příběh je jako sdílet dobrodružství. Alespoň podle nové reklamy fastfoodového řetězce, který dětem kromě hraček nabízí v Happy Mealu i pohádky podporující jejich představivost.

Z nové reklamy pro francouzský McDonald's na vás Big Mac ani hranolky nevyskočí. Spot pařížské pobočky agentury TBWA propagující všemi dětmi milovaný Happy Meal je totiž spíše oslavou dětské představivosti. Světoznámý fastfoodový řetězec zde totiž již pátým rokem nabízí dětem možnost si vybrat mezi hračkou a dětskou knížkou. A na rozdíl od chvilkové zábavy s plastovými postavičkami, jsou knížky dárkem, ze kterého se mohou děti i jejich rodiče společně těšit mnohem déle.

Téměř minutu a půl dlouhý spot režírovaný Reynaldem Gressetem a produkovaný spolelečností La Pac přenáší diváka do světa dětské fantazie. Úvodní scéna ukazuje dětskou postel plovoucí uprostřed velikého jezera. Na ní sedí malá holčička a rozhlíží se kolem sebe. V dalším záběru k ní plave její maminka a vydávají se spolu na postelové „loďce” vstříc napínavému dobrodružství. Kromě nádherné přírody ve spotu nechybí ani rozmanití živočichové, včetně plyšového medvídka, nebo světélkující ponorka. Postel v závěru doplave až ke stěně dětského pokojíčku a hlavní hrdinka v ní už dávno spí. Maminka zaklapne knížku a položí ji k ostatním do boxu od Happy Mealu. 

Slogan na úplném závěru praví: Sdílet příběh je jako sdílet dobrodružství.” A dodává, že jich ve Francii bylo v Happy Mealu sdíleno již 60 milionů. Ani v Čechách ale nejsou malí dobrodruzi ochuzeni o možnost volby. Aktuálně si mohou přečíst knížky z edice Stromovic dvojčata od autorky Cressidy Cowell.

 

Zdroje: musebycl.io, thestable.com.au, brandt.com.au, lacriaturacreativa.com

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: