Zboží.cz se pouští do módy: ukazuje trendy a nabízí lepší filtraci produktů

3. 8. 2016 | redakce
Zboží.cz nabídne módní trendy předvybrané redaktorkami ProŽeny.cz a výrazně vylepšenou filtraci produktů.

U málokterého zboží, ocení zákaznici inspiraci tak jako u módy. Nově se tomu přizpůsobuje Zboží.cz. Služba společnosti Seznam.cz proměnila sekci s módou tak, že kromě porovnání zboží nabídne i aktuální trendy prostřednictvím redakčně sestavených kolekcí. Nabídky více jak tisícovky módních e-shopů se také dočkaly nového designu filtrů, maticového zobrazení a větších fotek. Lépe dohledatelné jsou i unikátní kousky jednotlivých e-shopů, které se u jiných prodejců nedají koupit, například autorská móda nebo značky jako ZOOT. Zboží.cz je totiž zařadilo do podrobnějších kategorií a nadefinovalo jim vlastnosti jako barva nebo velikost, aby se daly podle nich filtrovat. Ve výsledcích hledání se pak u těchto nabídek zobrazují na první dobrou informace jako například doprava zdarma nebo dárek v ceně.

„Nové boty nebo košili kupujeme tehdy, pokud je potřebujeme, ale i proto, abychom vypadali lépe a ozvláštnili svůj šatník. V tom druhém případě se lidé rádi nechají inspirovat aktuálními trendy. Na Zboží.cz proto spouštíme obsah, který tento účel splní. Nabídneme redakčně vybranou poslední módu a přehledný výběr z tisícovky e-shopů s oblečením, obuví i doplňky,“ vysvětluje Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.  

Módní kolekce

Móda na Zboží.cz je první takto upravenou sekcí na službě. Nabízenými tipy osloví nejen milovníky módy, ale i ty, kteří potřebují pomoc například s vhodnou kombinací jednotlivých kousků oblečení. Proto byla proměněna stránka Oblečení a móda, která funguje jako rozcestník aktuálních kolekcí. S jejich výběrem pomohla redakce portálu Proženy.cz, přičemž výhledově si je vezme na starosti módní redaktor Zboží.cz. Lidé si mohou vybírat z pěti kolekcí, například „Milujeme maxišaty“ nebo „Velký výběr lodiček a sandálků“, které se budou každé dva týdny obměňovat. „Módním obsahem na Zboží.cz otevíráme cestu k dalším cílovým skupinám, což může být zásadní pro stávající i nové inzerenty. Spuštěné novinky i ty, které teprve chystáme, do sebe integrují důraz na vizuální stránku a pocity. Ani bez jednoho se totiž módní e-commerce dnes už neobejde,“ doplňuje Milan Šmíd.  

Unikátní kousky a redesign

Celá kategorie Oblečení a móda se dočkala úprav zahrnujících redesign, větší fotky a maticové zobrazení zboží. Na celém Zboží.cz včetně módní kategorie si také lidé nově vyfiltrují kousky jednotlivých prodejců, které nelze koupit jinde než právě u nich. Zboží.cz totiž nabídky e-shopů, ke kterým patří značky jako ZOOT, zařadilo do podrobnějších kategorií a nadefinovalo jim vlastnosti jako barva nebo velikost, aby se daly podle nich filtrovat. Dříve se totiž nezobrazily. Pokud například člověk hledal modré pánské tričko, našla se mu jen ta trička, která jsou nabízena více prodejci. Ne tedy unikátní kousky. Současně s tím se u těchto nabídek ve výsledcích hledání zobrazují dvě vybrané informace, jako je třeba doprava zdarma, dárek v ceně nebo voucher. Záleží na prodejci, co nabízí.

Obdobná úprava se na celé službě dotkla i produktů, které lze koupit u více prodejců. Ve výsledcích hledání jsou u nich zobrazeny tři nejdůležitější parametry. Lidé si tak nabídnuté zboží porovnají na první pohled a nemusí se proklikávat detaily jednotlivých produktů. Úpravy se týkají i filtrování, které se na celém Zboží.cz proměnilo v permanentně rozbalené postranní menu.  

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.