Posíláte své ženě květiny? Happy Cam natočí její reakci

2. 8. 2016 | Jakub Hort
Stížnosti na nedostatek obdržených květin jsou u žen na denním pořádku. Dovážková služba vymyslela Happy Cam a ukázala mužům, proč by to měli napravit.

Netflorist, největší jihoafrická květinová dovážková služba, si dala velmi těžký úkol. Jak jen přinutit muže, aby posílali svým ženám a přítelkyním častěji květiny? Momentálně si na ně v nejlepším případě vzpomenou na výročí či narozeniny a to je žalostně málo.

Řešení je elegantně jednoduché.  Vyšlo najevo, že největším problémem této služby je chybějící interakce mezi párem. Muž nevidí reakci své vyvolené, radost v jejích očích, a proto nemá potřebu objednávat dovoz květin častěji než v případě narozenin či výročí. Hlavní roli proto dostává poslíček, který je schopen emoce ženy zaznamenat na tzv. „Happy cam“ a poslat je na emailovou adresu muže.

Každý poslíček si narazil na hlavu speciálně upravenou kšiltovku, ve které byla skrytá miniaturní kamera. „Hlavní naší myšlenkou bylo, že kdyby muži viděli, jak jsou jejich ženy šťastné, když dostanou květiny, tak by je posílali mnohem častěji. Jedinými svědky těchto veselých momentů jsou poslíčci, a tak jsme jim dali za úkol tyto chvíle natočit a poskytnout je těm, kteří jsou za ně zodpovědní,“ řekl kreativní ředitel agentury FCG Cape Town Mike Barnwell.

Cílená online kampaň nasměrovala všechny muže na webovou stránku NetFlorist. Tam se objevilo nové tlačítko „Happy Cam“. Jedním kliknutím muži aktivovali natáčení, a když objednali květiny, kamera snímala reakci jejich drahé polovičky. Ta jim byla ihned zaslána na email, video pak mohli navíc jednoduše sdílet v sociálních médiích a pochlubit se tím, jak jsou skvělí partneři.  „Díky Happy Cam všichni muži v Jižní Africe ví, proč jsou květiny tak důležité, a že zdaleka nejsou jen ke speciálním příležitostem,“ okomentoval úspěšnost kampaně Barnwell. Vypadá to jako klasická win-win situace. Ženy v tomto koutu světa si díky zvýšenému přísunu květin nemají na co stěžovat a muži mohou konečně sledovat, jakou radost jim dárkem udělali.

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: