Zlatý středník 2012 zná vítěze. Prvenství obhajuje Bernard, OKD i Vodafone

24. 4. 2013 | Petr Michl

Včera 23.4. v pražském Obecním domě proběhlo slavnostní vyhlášení soutěže Zlatý středník 2012. Soutěž, kterou zaštituje PR Klub, hodnotí nejlepší firemní média v České republice. Utkávají se v ní firemní publikace určené k reprezentaci společnosti či značky a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům.

Špička v jednotlivých kategoriích  zůstává nadále úzká. Titul Vlastní cestou Pivovaru Bernard opakovaně obhájil vítězství mezi nejlepšími firemními časopisy pro zákazníky. Obhajoba loňského prvenství mezi B2B časopisy se podařila Bizzone od společnosti Vodafone. To samé platí i pro kategorii Nejlepší interní noviny, kde dominoval Horník společnosti OKD. Nejlepším interním časopisem se stala IKONA poradenské společnosti AWD.

Prvně byla uvedena kategorie Appka roku, kterou vyhrála aplikace EarnOnMe, jež je de facto náhradou věrnostní karty napříč sítí partnerských prodejen.



 

Porota hodnotila 127 publikací, on-line prezentací, newsletterů, textů a aplikací. Přihlášené práce posuzovaly 4 poroty a to porota pro tištěná periodika, elektronická média, texty (ocenění Zlatá litera) a také pro aplikace. Ve čtyřech kategoriích nebylo uděleno první ani druhé místo.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: