Žluté autobusy přepravily o 7 procent cestujících víc - může za to zájem médií?

25. 10. 2010 | ILE
Celkem 2,97 milionů cestujících přepravily vnitrostátní autobusové linky společnosti Student Agency za prvních devíti měsíců tohoto roku. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku se jedná o 7% nárůst. Nejvíce si polepšily linky z Prahy do Plzně, Českých Budějovic a Českého Krumlova a z Prahy do Karlových Varů.

Logo Student Agency, zdroj: www.studentagency.cz

Celkem 2,97 milionů cestujících přepravily vnitrostátní autobusové linky společnosti Student Agency za prvních devíti měsíců tohoto roku. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku se jedná o 7% nárůst. Nejvíce si polepšily linky z Prahy do Plzně, Českých Budějovic a Českého Krumlova a z Prahy do Karlových Varů. Podle společnosti je důvodem zvýšení nárůstu přepravovaných osob zejména zlepšení zákaznického servisu - pravda bude však taková, že kvůli krizi je ochotno za prací dojíždět mnohem více osob.

Na zvýšení zájmu o žluté autobusy se ovšem mohl podepsat také obrovský prosor, který byl této společnosti v posledních měsících věnován v médiích. Díky svému proklamovanému vstupu na železnci a kampani "Žluté jaro" se Student Agency podařilo zajistit v posledním roce vysoce nadstandardní počet mediálních výstupů. A není třeba zmiňovat, že v drtivé většině s velmi pozitivním tónem.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.