Značka Benzina možná zanikne, nahradí ji úspěšnější Star

24. 11. 2010 | RaTP
PKN Orlen, rafinérský holding, který mimo několik sítí čerpacích stanic včetně české Benziny, pravděpodobně zvažuje sjednocení brandu všech svých čerpacích stanic na všech trzích. Vyplývá to ze zprávy, kterou přinesl hospodářský server wnp.pl. Ten uvádí, že pilotní program celého rebrandingu na značku Star se odehraje v nejbližší době v České republice.

Čerpací stanice značky Star, zdroj: www.orlen-deutschland.de

PKN Orlen, rafinérský holding, který vlastní několik sítí čerpacích stanic včetně české Benziny, pravděpodobně zvažuje sjednocení brandu všech svých čerpacích stanic na všech trzích. Vyplývá to ze zprávy, kterou přinesl polský hospodářský server wnp.pl. Ten uvádí, že pilotní program celého rebrandingu na značku Star se odehraje v nejbližší době v České republice.

"Zvažujeme přejmenování několik benzínových stanic na českém území na značku Star," potvrdila pro server Beata Karpinski z tiskového oddělení Orlenu. Rozhodnutí rozšířit síť stanic Star, která úspěšně funguje v Německu, prý padlo již před více než rokem. Značka Star byla totiž z celého portfolia holdingu vyhodnocena jako nejperspektivnější pro další šíření.

"Star se stal na Německém trhu vysoce populárním brandem," řekl Jacek Krawiec, prezident společnosti. "Nevidím jediný důvod, proč by jej nemohli stejně dobře přijmout Češi a Poláci.

Podrobnosti pilotního rebrandingu zatím nebyly zveřejnosti. Spekuluje se však o tom, že na českém území dojde k aplikaci nové značky na několika dobře situovaných čerpacích stanic. Pro Novinky.cz to upřesnil mluvčí Benziny Václav Loula.

„Půjde o plánovaný testovací pilotní program ekonomického brandu pod značkou Star a prémiového brandu Orlen na malém vzorku čerpacích stanic Benzina,“ uvedl. Podle Novinek odstartuje testování v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku a bude trvat až do konce roku 2011. Součástí testu by mělo být také nasazení marketingové kampaně menšího rozsahu, která bude pečlivě vyhodnocena a posléze upravena pro případný frontální rebranding.

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.